رژ لب دائم

رژ لب دائم

رژ لب دائم شبیه تاتو می‌باشد که باعث رنگ دهی به لب‌شده و بعد از انجام این کار اندازه لب را بزرگتر نشان می‌دهد. در واقع می‌توان گفت یک آرایش دائم محسوب می‌شود. لب‌ها عضوی هستند که کوچک‌ترین تغییری بر روی آن‌ها باعث تغییرات زیادی در چهره می‌شود. این متد برای افرادی که لب‌های بی‌رنگی دارند و یا عدم تقارن در لب‌های خود احساس می‌کنند بسیار مؤثر می‌باشد و باعث خوش فرم شدن لب‌ها می‌گردد. تا انتهای مقاله رژ لب دائم همراه آکادمی سعیده پور احسان باشید.

در این روش به وسیله شیدینگ و پیگمنتیشن عمل تثبیت رنگدانه‌ها در لایه‌های لب صورت می‌گیرد که معمولاً این حالت به صورت دائمی است. اگر در مورد این روش اطلاعات زیادی ندارید و همواره این سؤال در ذهن شما مطرح است که رژ لب دائم چیست؟ و جنس رژلب دائم از چه موادی است ؟ تا انتهای مقاله از آکادمی سعیده پور احسان با ما همراه باشید.

رژ لب دائم برای چه افرادی است؟

این متد در واقع همان تاتو رژ لب می‌باشد که برای زیباتر کردن لب‌ها استفاده می‌گردد. بانوانی که طالب مدل رژ لب دائم می‌باشند به خاطر ماندگاری و خوش رنگ بودن و همچنین تأثیر رنگ رژ لب بر روی چهره فرد خواستار این متد می‌باشند. رنگ دائمی رژلب اگر با چهره هماهنگ باشد تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. به همین خاطر امروزه خانم‌ها به دنبال رژ لب دائم و خط لب دائم می‌باشند. این روش برای افرادی که دچار بیماری‌های ژنتیکی و پوستی مثل آسم، آلرژی، حساسیت‌ها و بیماری‌های پوستی دیگر می‌باشند و می‌خواهند رنگدانه‌های پوست لب خود را تغییر دهند مناسب می‌باشد. همچنین برای افرادی که لب‌های کوچکی دارند و یا قصد دارند که فرم و رنگ لب‌های خود را تغییر بدهند مناسب است.  برای خانم‌هایی که دوست دارند رژ لب آن‌ها در هنگام غذا خوردن پاک نشود و نیازی به تمدید نداشته باشد نیز این روش مناسب می‌باشد.

مراحل تاتو رژ لب دائم

در ابتدا تاتو کار درباره رنگ مناسب با شما صحبت کرده و مشاوره می‌دهد سپس یک کرم بی‌حس کننده روی لب برای کاهش درد زده می‌شود بعد از بی حسی لب‌ها، با مداد خطی به دور آن‌ها کشیده شده و در صورت عدم تقارن لب بالایی و پایینی آن را اصلاح می‌کنند و رنگ مورد نظر را داخل ظرف انگشتی می‌ریزند دقت کنید سوزن مخصوص را از لحاظ عمق و میزان فشار تنظیم می‌کنند بعد از آن سوزن را درون رنگ زده و میزان کمی رنگ را بر می‌دارند در این مرحله سوزن را با ظرافت روی دور خط لبی که مشخص شده، به آرامی می‌کشند.

فواید و عوارض رژ لب دائم چیست؟

رژ لب دائم یکی از جدیدترین روشهای آرایش دائم روی لب است. رژ لب دائم مشابه سایر سرویس های آرایش نیمه دائمی مانند میکروبلیدینگ ابرو و … به شما این امکان را می دهد که لب های کاملاً براق و خوش رنگ از خواب بیدار شوید. تاتو رژ لب مطمئناً گران است ، اما طرفداران این روش نتایج طبیعی و مزایای صرفه جویی در وقت را تجربه می کنند. پیشنهاد میشود اگر قصد انجام هرگونه تاتو روی صورت خود را دارید ابتدا با بهترین کلینیک چشم پزشکی تهران تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان استفاده کنید.

عوارض جانبی رژ لب دائم

به گزارش ترن ، بیشتر عوارض رژ لب دائم خفیف است. او می گوید: “بلافاصله بعد از عمل تورم ایجاد می شود.” “برخی از مشتریان بیش از دیگران متورم می شوند. به نظر می رسد بیشتر آنها تزریق مواد لب پر كننده داشته اند.” قرمزی نیز شایع است و اگرچه به ندرت اتفاق می افتد ، اما کبودی نیز رخ می دهد.

فریدلر می گوید: “با هر نوع آرایش دائمی یا نیمه دائمی ، خطرات عفونت ، واکنش های آلرژیک و تکنیک ضعیف و در نتیجه استفاده ناصاف وجود دارد.” “انتخاب یک تکنسین مجاز با تکنیک استریل و تجربه بسیار مهم است.”

ماندگاری رژلب دائم چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها قبل از انجام رژ لب دائم این مسئله است که ماندگاری و دوام آن چه قدر می‌باشد؟ استفاده از رژ لب جزو روتین های آرایشی روزانه میباشد و داشتن لب هایی خوشرنگ باعث سرزندگی و شادابی چهره میشود. یکی دیگر از تکنیک های آرایش دائم انجام رژلب دایمی لب می باشد تا بانوان از زدن روزانه رژلب راحت شوند و لب هایشان همیشه رنگ زیبای و رژ دائمی داشته باشد. میزان ماندگاری رژ لب دائم تقریبا زیاد است. ولی رعایت نکات مراقبت بعد از رژ لب دائم ، باعث میشود تا ماندگاری تاتو رژ لب رنگ افزایش یابد و نباید کوتاهی در رعایت نکات مراقبتی انجام شود.

رژ لب دائم قبل و بعد
آموزش مجازی رژ لب دائم قبل و بعد

همچنین دقت داشته باشید که عمق نفوذ رنگ و کیفیت رنگ تزریق شده، تاثیر بسیار زیادی در مدت زمان ماندگاری دارد. و توصیه میکنیم به مراکز معتبری مراجعه کنید که از رنگ های باکیفیت استفاده میکنند و رضایت مشتری هایشان را جلب کرده اند. ماندگاری تتو رژ لب در حالت کلی 5 تا 10 سال است اما این مقدار به چند عامل بستگی دارد از جمله:

رنگدانه ها: اگر کیفیت رنگ دانه های استفاده شده بالا باشد ماندگاری تتو بیشتر می شود.

نوع پوست: عموما رژلب دایم در پوست های خشک مدت بیشتری ماندگاری دارد و در پوست های چرب رنگدانه زودتر پاک شده یا پخش می شود.

مراقبت بعد از تتو: در صورتی که مراقبت های بعد از تتو را به طور کامل انجام دهیم میزان عمر و ماندگاری رنگ لب خود را بالا میبریم.

سن: در صورتی که تتو در سنین پایین انجام شود به مرور زمان و با افزایش سن دچار فرسایش می شود. در سنین بالاتر پوست لب ضخیم تر است و تتو ماندگار می شود.

مراقبت های بعدی تاتو رژ لب

درومند می گوید ، روند بهبودی برای تاتو های رژ لب حدود 5 تا 10 روز طول می کشد. ظرف 24 ساعت از تاتو رژ لب ، می توانید تورم و حساسیت را با استفاده از کیسه های یخ بسته بندی شده در حوله های تمیز کاغذی کاهش دهید.

بیشتر بخوانید:

ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب

اوتسوجی می گوید: “تمیز نگه داشتن منطقه و استفاده از مرهم درمانی در صورت لزوم مدیریت روند بهبود را آسان می کند.” تاتو خود را با دستمال های تمیز کننده بدون عطر یا آب تمیز نگه دارید ، سپس در صورت لزوم از یک پماد انسداد استفاده کنید. اوتسوجی برای محافظت از لب ها و مهر و موم شدن در آبرسانی ، کرم شفا دهنده زنسا (25 دلار) یا پماد شفا دهنده Aquaphor (5 دلار) را پیشنهاد می کند.

هنگام بهبودی ، در تمرینات مکث کرده و لبهای خود را لمس کنید و به هر چیزی که می تواند باعث تحریک یا آلودگی آنها شود، دست بزنید. اوتسوجی پیشنهاد می کند: “از تعریق ، شنا ، بوسیدن ، خوردن غذاهای پرادویه و استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی در این منطقه تا زمان بهبودی کامل خودداری کنید.” به گزارش ترن ، سونا و آفتاب گرفتن ممنوع است.

رژ لب دائم
آموزش مجازی رژ لب دائم در شیراز از آکادمی سعیده پور احسان

انتظار دارید که لب های بهبودی شما پوست کنده شود اما در مقابل تمایل به برداشتن یا مالش دادن در لکه های پوسته مقاومت کنید ، که می تواند نتایج نهایی شما را تغییر دهد. اتسوجی می گوید: “این می تواند باعث از بین رفتن رنگدانه زودرس و لکه دار شدن آن شود.”

همچنین ، اگر به نظر می رسد تاتو لب شما بلافاصله پس از روند بهبودی ناپدید می شود ، خسته نباشید. “این کاملاً طبیعی و بخشی از روند بهبودی است ، “Tran می گوید.” این رنگ ظرف چند هفته ظاهر می شود. ”

برای ریموو کردن تاتوی رژ لب خود در شیراز میتوانید با آکادمی سعیده پوراحسان با شماره 09172334738 تماس بگیرید.همچنین برای خریداری آموزش مجازی ریموو تتوی رژلب از این لینک اقدام کنید.

نتیجه نهایی آرایش دائم لب

اگر می توانید هزینه و زمان بهبودی لازم را تغییر دهید ، رژ لب دائم زدن در واقع یک سرویس زیبایی با نگهداری صفر است که می تواند هر روز در زمان آماده سازی با ارزش صرفه جویی کند. اما لطفاً قبل از شروع کار ، تکالیف خود را انجام دهید.

ترن می گوید: “اطمینان حاصل کنید که هنرمند شما از هیئت مجوز بهداشت / مجوز محلی خود مجوز گرفته باشد.” “یکی از الزامات ، بازرسی ایمنی و بهداشتی است. معمولاً شاهد نمایش گواهی هستید. اگر آن را نمی بینید ، سوال کنید.”

فریدلر و اوتسوجی توصیه می کنند قبل از حرکت به جلو ، نمونه کارهای مختلف هنرمندان را بررسی کنید. فریدلر می گوید: “حتماً عکس های قبل و بعد از افرادی را که رنگ پوست مشابه آنها را دارند ، مرور کنید.”

برای رزرو وقت رژ لب دائم خود در شیراز میتوانید با آکادمی سعیده پوراحسان با شماره 09172334738 تماس بگیرید.همچنین برای خریداری آموزش مجازی رژلب دائم از این لینک اقدام کنید.

اوتسوجی توصیه می کند: “نمونه کارهای هنرمندان باید مجموعه ای از کارهای تازه و شفابخش را به نمایش بگذارد.” “یک جلسه مشاوره رزرو کنید و به اندازه نیاز سوال کنید!”

هنوز آماده رزرو وقت خود نیستید؟

راه های ارتباط با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

رژ لب دائم