آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن

آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن

هر فرد با انجام هر خدماتی به یک سری تجهیزات و وسایلی نیاز دارد تا بتواند با کمک آن‌ها، کار خود را بی نقص انجام دهد. خدمات تاتوی بدن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای انجام این کار باید تجهیزات تاتوی بدن به طور کامل ارائه شود. همانطور که می‌دانید لوازم تاتو بدن بسیار ضروری و کاربردی است و هر فرد تاتو کار می بایست با توجه به نیاز خود، آن‌ها را تهیه کند تا بتواند کار مشتری خود را به خوبی انجام دهد. در این مقاله، قصد داریم به آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن بپردازیم.

انواع دستگاه تاتو بدن

تنوع مختلفی برای لوازم تاتو بدن در دست می باشد. علاوه بر موارد یاد شده در بخش قبلی، برای انجام تاتو به ویژه به شیوه های نوین می توان به دستگاه های زیر اشاره کرد:

  • دستگاه تاتو کویلی
  • دستگاه تاتو روتاری
  • دستگاه تاتو پنوماتیک
  • دستگاه تاتو سایه زن
  • دستگاه تاتو خط انداز

دستگاه تاتو بدن

دستگاه تاتو بدن یکی از لوزام خالکوبی است که تنوع بسیار بالایی دارد. هنگام خرید این دستگاه حتما به مدل و مارک آن دقت کنید. دستگاه‌های تاتو در دو مدل دوار و کویل یا سیم پیچ وجود دارند. دستگاه کویل برای ایجاد خطوط ریز و سایه زدن بسیار مناسب است. دستگاه دوار بی صدا بوده و وزن سبکی دارد، لذا کار با آن بسیار راحت است. افراد تازه کار به راحتی با این دستگاه می‌توانند کار کنند. انتخاب دستگاه تاتو به میزان توانایی و حرفه‌ای بودن شما در این کار نیز بستگی دارد.

آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن
آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن
شرکت در دوره های آموزش تاتو بدن به شکل آنلاین

سوزن تاتو بدن

سوزن‌های تاتو بدن در انواع مختلف تخت، مگنوم، گرد، سایه زن و… در بازار موجود هستند. سوزن تاتو جز مهم‌ترین تجهیزات تاتو بدن است. انتخاب سوزن خالکوبی درست به بهتر شدن کیفیت کار منجر خواهد شد. از این سوزن‌ها برای پر کردن، سایه زدن، خط کشیدن و پخش کردن تاتو در محدوده‌های بزرگ پوست استفاده می‌شود. در هنگام کار با سوزن تاتو باید به فاصله و اندازه سوزن‌ها توجه کنید. اندازه و فاصله کم بین سوزن‌ها به پر کردن بهتر فاصله‌ها کمک می‌کند.

سوزن تاتو بدن-118فایل

جوهر تاتو بدن

برای ماندگاری و ایجاد طرح مناسب خالکوبی داشتن جوهر با کیفیت لازم است. جوهرها اساسا از رنگدانه‌های مختلف ترکیب شده با یک حامل مشترک تشکیل شده‌اند. طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سایه‌ها در بازار موجود است. جوهرهای تاتو بدن به سرزنده بودن و جلوه‌های رنگارنگ طرح کمک می‌کنند. یک آرتیست تاتو کار تقریبا باید تمام جوهرهای موجود در بازار را داشته باشد. جوهرهای تاتو نیز از تنوع مارکی مختلفی برخوردار هستند و شما بهتر است برای کیفیت بهتر کار از جوهری با مارک نام آشنا استفاده کنید.

جوهر تاتو بدن 118فایل

صندلی مناسب تاتو

از دیگر وسایل لازم تاتو بدن داشتن یک صندلی طبی مناسب است. صندلی مناسب باعث راحتی تاتوکار می‌شود و می‌تواند خالکوبی را به بهترین نحو انجام دهد. همچنین صندلی طبی به آسانی تمیز و ضدعفونی می‌شود.

صندلی تاتو بدن-118فایل

شرکت در دوره های آموزش تاتو بدن به شکل آنلاین

کیت پزشکی

خالکوبی جز کارهای بسیار حساس است که باید با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام بگیرد تا بعدا تاتوکار و مشتری دچار مشکل نشود. به همین منظور یک تاتوکار حرفه‌ای باید تجهیزات پزشکی مناسبی داشته باشد. از جمله این تجهیزات می‌توان به پماد استریل، مایع ضدعفونی کننده سطح، دستگاه اتوکلاو برای ضدعفونی کردن ابزار خالکوبی، بانداژ، قیجی طبی تیز، کرم‌های بی حس کننده، تیغ‌های یک بار مصرف، موچین، وازلین، دستکش‌های لاتکس، الکل برای تمیز کردن، محلول‌ها و صابون‌های تمیز کننده و… اشاره کرد.

کیت پزشکی تاتو بدن-118فایل

پوست مصنوعی

داشتن پوست مصنوعی به افراد تازه کار کمک می‌کند تا قبل از پیاده کردن تاتو روی بدن روی این پوست‌ها تمرین کنند. بسیاری از طرح‌ها دشوار هستند و لازم است قبل از انجام شدن روی پوست، روی پوست‌های مصنوعی تمرین شود.

می توانید از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان بهره مند شوید.

نکات مهم در زمان خرید لوازم تاتو بدن

  1. در صورتی که قصد دارید برای خرید لوازم تاتو بدن اقدام کنید، بهتر است از قبل با کلیه مارک‌ها و مدل‌های مختلف آشنا شوید و در صورت خرید اینترنتی، یک وب سایت معتبر را انتخاب کنید.
  2. همانطور که در ابتدا بیان شد، دستگاه‌های تاتو دارای انواع مختلفی می‌باشند، بنابراین قبل از خرید، نوع دستگاه و کاربرد آن را به طور کامل بررسی کنید و دستگاهی مناسب و مطابق با کار خود را انتخاب و خریداری کنید.
  3. در زمان خرید لوازم تاتو بدن، اطمینان حاصل کنید که تجهیزاتی که خریداری می‌کنید، از مواد با دوام و باکیفیت ساخته شده و توسط اکثر تاتو کاران توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

9 مراقبت مهم بعد از تاتو جهت ماندگاری بیشتر

انواع سبک و طرح تاتوی بدن

لوازم تاتو بدن ارزان چه مشکلاتی به همراه خواهد داشت؟

لوازم ارزان به عنوان مثال جوهر ارزان به دلیل داشتن باکتری های مختلف می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد. زیرا از طریق جریان خون، باکتری های موجود به راحتی به داخل بدن راه پیدا خواهند کرد. سوزن های مورد استفاده در این روش نیز باید کاملا استریل باشند، محصولات ارزان به منظور کسب سود بیشتر معمولا اصول بهداشتی را به طور کامل در بر ندارند. وسایل برقی ارزان تاتو نیز می تواند سبب ایجاد آتش سوزی و یا مشکلات اتصالی در حین عمل باشد. به همین دلیل است که تاکید می شود، لوازم باکیفیت را در اولویت قرار دهید  تا بتوانید به خوبی برخی از خطرات احتمالی را از بین ببرید.

بهترین لوازم تاتو بدن کدام می باشد؟

سوزن و البته سرپلاک تاتو – خط کش به منظور قرینه سازی ابرو تاتو – پوست مصنوعی برای تمرین تاتو – پوست مصنوعی تاتو – هدلایت تاتو – ماژیک برای طراحی پوست تاتو – قلم به منظور هاشور دستی تاتو

نتیجه گیری

یک تاتو کار حرفه ای، باید کلیه تجهیزات و لوازم تاتو بدن را برای هر فرآیند تاتو فراهم کند تا کار را برای مشتریان جذاب و خاص کند. علاوه بر این، انتخاب لوازم تاتو بدن با کیفیت، به کاهش عوارضی که ممکن است در این فرآیند رخ دهد، کمک می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت رخ سازان، کلیه محصولات و لوازم تاتو بدن را همراه با قیمت مشاهده کرده و پس از بررسی، برای خرید لوازم تاتو بدن مورد نظر خود اقدام کنید.

بسیاری از مراکز آموزشی در زمینه آموزش تاتو بدن اقدام به راه اندازی دوره های آموزش تاتو بدن با استفاده از فیلم و اینترنت (برگزاری دوره های مجازی) کرده اند. به راحتی می توان این فیلم ها را با سرعت های استاندارد دانلود و با مشاهده چندین باره آنها در زمینه انجام تاتو تبحر یافت. همچنین  می توان در منزل با صرف کمترین هزینه و نیز زمان با شرکت در دوره های آموزش تاتو بدن به شکل آنلاین، این دوره ها را فراگرفت.

 

راه های ارتباط با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

آشنایی با مهمترین لوازم تاتو بدن