ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب

ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب

لب یکی از مهم‌ترین اعضای صورت است که بر زیبایی چهره تأثیر بسیاری می‌گذارد. برای زیباسازی بیشتر لب از روش‌های گوناگونی همچون تاتو لب استفاده می‌شود. تاتو لب به دو نوع میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام می‌گیرد. تاتو لب یک آرایش دائمی است که همچون رژلب به‌راحتی پاک نمی‌شود و ماندگاری طولانی‌مدت دارد. امروزه امکانات لازم برای ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب به وجود آمده است؛ این‌گونه شما می‌توانید پس از انجام تاتو، هرگاه که از آن خسته و یا پشیمان شدید، به‌راحتی آن را پاک کنید.

انواع روش‌های ریموو تاتو لب ، پاک کردن تتو خط لب

برای ریموو تاتو لب ، پاک کردن تتو خط لب روش‌های گوناگونی معرفی شده‌اند که ما در ادامه به ریموو تاتو لب با بهترین روش پاک کردن خط لب اشاره می‌کنیم:

استفاده از کرم‌های پاک‌کننده تاتو

یکی از روش‌های قابل ‌استفاده برای پاک ‌کردن تاتو از روی لب، استفاده از کرم‌های پاک‌کننده تاتو است. البته این روش چندان توصیه نمی‌شود و بهتر است از آن استفاده نکنید. چراکه پوست لب بسیار نازک و حساس است و از طرفی این کرم‌ها از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته شده‌اند. ازاین‌رو استفاده از این کرم‌ها موجب آسیب رساندن به پوست لب شما خواهد شد.

پلاسما جت

پلاسما جت، یکی از روش‌های تازه و جدید برای ریموو تاتو لب محسوب می‌شود که با استقبال خوبی مواجه شده است. امروزه افراد بسیاری برای حذف تاتوهای خود از این روش استفاده می‌کنند. در روش پلاسما جت از گازهایی استفاده می‌شود که در حرارت بسیار بالا قرار گرفته‌اند. این گارها از رسانایی بسیار بالایی برخوردار هستند و از آن‌ها در علوم پزشکی نیز استفاده می‌شود.

لیزر

یکی از بهترین اختراعات بشر، ساخت دستگاه لیزر است. از این دستگاه به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، می‌توان برای امور مختلفی ازجمله حذف تاتو استفاده نمود. این روش بسیار مؤثر است؛ اما درد و هزینه زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل برای ریموو تاتو لب پیشنهاد نمی‌شود. البته چنانچه با این موارد مشکلی ندارید می‌توانید از آن استفاده کند. برای کاهش درد لیزر می‌توان از پمادهای بی‌حس‌کننده همچون لیدوکائین استفاده نمایید.

آیا پاک کردن تاتو خط لب با لیزر در یک جلسه قابل انجام است ؟

ممکن است شماهنگامی که تاتو خط لب را استفاده نمودید. پس ازمدتی پشیمان شوید و یا حتی رنگ آن به مرور شما را دلزده کند. آیا راهکاری برای پاک کردن آن وجود دارد؟ یا به طور دائمی به همراه شما خواهد بود؟

خط لب نقطه ای حساس از صورت شماست که در صورت کوچیک ترین اشتباه ممکن است که به ظاهر شما صدمه ای بزند؛ لذا انجام تاتو و همچنین پاک کردن آن در این محل دارای حساسیت بالایی میباشد.

برای ریموو کردن تاتوی رژ لب خود در شیراز میتوانید با آکادمی سعیده پوراحسان با شماره 09172334738 تماس بگیرید.همچنین برای خریداری آموزش مجازی ریموو تتوی رژلب از این لینک اقدام کنید.

 

ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب
ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب

در گذشته های دور هنگامی که میخواستند تاتو خط لب را پاک کنند دچار دردسر زیادی میشدند و به طور کامل قابل پاک شدن نبود. اما امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی با روش های جدیدی این کار انجام میشود که به راحتی قابل اعمال میباشد.

یکی از این تکنولوژی های پیشرفته پاک کردن تاتو خط لب با لیزر اربیوم میباشد که در ادامه به شرح و توضیحات آن خواهیم پرداخت:

استفاده از این لیزر یکی از روش های مشهور و قابل اعتماد میباشد چرا که به بهترین نحو این کار انجام میشود و علاوه بر آن شخصی که خواهان پاک کردن میباشد درد کمتری را متحمل میشود.

توجه داشته باشید که همواره دستگاه های لیزر متعددی وجود دارد که بسته به نوع پوست شما از دستگاه های مختلفی میتوان استفاده نمود. و همچنین باید افزود که نوع دستگاه در قیمت آن تاثیر دارد یعنی هرچه کیفیت و کار دستگاه بهتر باشد قیمت آن بالاتر میباشد.

روش DERMABRASION

در این روش، پوست لب خراشیده می‌شود. درواقع ابتدا لب را کاملاً بی‌حس می‌کنند و سپس با استفاده از یک برس سایشی، به‌طور لایه‌لایه، پوست لب را لایه‌برداری می‌کنند. با استفاده از این تکنیک، لایه‌های رویی و میانی پوست، از بین می‌رود و زخمی خام به وجود می‌آورد. زخم ایجادشده بر روی لب موجب می‌شود تا رنگ‌ دانه‌ها به بیرون کشیده شوند و فرایند حذف تاتو لب صورت گیرد.

تکنیک SALT-SALINE

یکی دیگر از روش‌های مؤثر در ریموو تاتو لب استفاده از تکنیک SALT-SALINE است. در این روش برای حذف تاتو از تکنیک پوسته ریزی کنترل‌شده استفاده می‌کنند. برای این روش در محل مورد نظر از محلول نمک استفاده می‌نمایند. درواقع این محلول همچون یک عامل پیونددهنده است که رنگدانه‌ها را به بالا و پایین می‌کشاند. این فرایند موجب می‌شود تا لایه‌های پوست، به طور پوسته‌پوسته درآیند و پس از مدتی تاتو کاملاً حذف شود.استفاده از این روش بسیار محدود است.

استفاده از جراحی

برخی افراد برای حذف تاتو لب خود، جراحی را ترجیح می‌دهند. انجام جراحی پاک ‌کردن تاتو باید توسط پزشکی حاذق و باتجربه انجام شود. در طول انجام این روش، پوست لب را برش داده و نواحی اطراف آن را جمع کرده و در پایان می‌بندند.

مواد ریموور

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان برای ریموو تاتو لب استفاده نمود، ریموو تاتو با مواد ریموور است. بهترین مواد پاک‌کننده تاتو، مواد رژوی که به آن رجوی نیز می‌گویند و مواد کالرلیفت هستند. این دو مواد از قدرت پاک‌کنندگی بالایی برخوردار هستند و اثرگذاری زیادی در حذف تاتو دارند. ازاین‌رو می‌توان از آن‌ها به‌عنوان روشی برای حذف تاتو استفاده نمود. حذف تاتو خط لب کار حساسی است زیرا پوست لب نازک و بسیار آسیب‌پذیر است. به همین دلیل در استفاده از این مواد قوی باید نهایت دقت و توجه را داشت.

بیشتر بخوانید

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز

مزایای ریموو تاتو لب با مواد ریموور

برای پاک کردن تاتو لب روش‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از مواد ریموور را می‌توان بهترین روش ممکن دانست. از مهم‌ترین مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

مواد ریموو تاتو ارگانیک و گیاهی می‌باشند در نتیجه هیچ ضرری برای شما عزیزان نخواهند داشت.

در پاک کردن تاتو لب با مواد ریموور می‌توان تمامی رنگ‌های نفوذی حتی رنگ بژ و قرمز را تخلیه کرد.

این روش هیچ آسیبی به پوست شما ایجاد نمی‌کند و سبب ایجاد اسکار، کلویید و آسیب‌های پوستی نخواهد شد.

مواد ریموور از ویتامین C، هیالورونیک اسید، کلاژن ساخته می‌شوند. این مواد به افزایش سرعت بهبود پوست کمک بسیار زیادی می‌نمایند.

ریموو تاتو لب در یک جلسه

پاک کردن تاتو در یک جلسه یکی از آرزوهای اغلب بانوانیست که به دنبال راهی برای هرچه سریعتر خلاص شدن از تتوهای خود هستند. بنابراین این افراد به این پرسش برمی‌خورند که آیا ریموو تاتو لب در یک جلسه امکان‌پذیر است؟

در جواب باید گفت به طور معمول ریموو تتو لب با لیزر به چندین جلسه نیاز دارد. بسته به سن فرد، نوع تتو، عمق تتو، رنگ جوهر تتو و … نیز این تعداد جلسات متغیر است.

برای ریموو کردن تاتوی رژ لب خود در شیراز میتوانید با آکادمی سعیده پوراحسان با شماره 09172334738 تماس بگیرید.همچنین برای خریداری آموزش مجازی ریموو تتوی رژلب از این لینک اقدام کنید.

 

انواع روش پاك كردن تاتو لب در خانه

بدون شک اولین راه‌حلی که به ذهن افرادی که تمایل به ریموو تاتو لب خود دارند، می‌رسد پاك كردن تاتو لب در خانه است. برای پاک کردن خط لب و رژ لب در خانه روش‌های مختلفی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

استفاده از آلوئه‌ورا، عسل، نمک و ماست

برای تهیه این ترکیب، باید 2 قاشق غذاخوری آلوئه‌ورا، 2 قاشق عسل، 2 قاشق نمک و 2 قاشق ماست را باهم مخلوط نمود. ترکیب بدست آمده را برای 30 دقیقه روی ناحیه مورد نظر قرار داد و سپس آن را با آب گرم شست. البته این ترکیب در پاک کردن خط لب و رژ لب هیچ تاثیری نخواهد داشت و تنها زمان شما را تلف خواهد کرد.

ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب
ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب با روش خانگی

استفاده از مخلوط نمک و آب لیمو

روش تهیه این ترکیب بدین صورت است که ابتدا مقدار کمی آبلیمو را با 100 گرم نمک مخلوط کنید. خمیر بدست آمده را با پد پنبه‌ای روی تتو لب خود قرار دهید. بعد از گذشت 30 دقیقه لب‌ها را با آب گرم شستشو دهید. این روش نه تنها تاثیری در از بین بردن تاتو رژ لب شما ندارد بلکه می‌توان عوارض خطرناکی نیز به دنبال داشته باشد.

عسل و نقش آن در ریموو لب

استفاده از عسل یکی از بهترین راهکارهای خانگی برای ریموو تاتو لب، به شمار می‌رود. عسل در از بین بردن تاتوهای کوچک و به رنگ روشن تا حدودی تاثیر دارد. برای اینکار باید مقداری عسل را روی محل مورد نظر گذاشته و پس از 30 دقیقه بشورید.

ریمو رژ لب دائم با آبلیمو

آبلمیو یکی از مواد موثر در پاک کردن تاتو لب است. این ماده سفیدکننده، می‌تواند به‌صورت موقت موجب  کمرنگ شدن تاتو لب شما گردد. توجه به این نکته ضروری است که هیچ ماده موضعی قادر به دسترسی به جوهر تتو نیست.

پاك كردن تاتو با جوش شيرين

استفاده از اسکراب جوش شیرین خواص پاک‌کنندگی پوست را دارد اما قادر به از بین بردن تاتو رژ لب شما نخواهد بود. ترکیب‌هایی از قبیل جوش شیرین و آب، جوش شیرین و قهوه، جوش شیرین و لیمو از ترکیباتی هستند که برای ریمو لب مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این مواد می‌تواند موجب ایجاد جوش، قرمزی، سوزش و خشکی پوست شود. در کل می‌توان گفت استفاده از ترکیبات حاوی جوش شیرین در از بین بردن تتو بی‌تاثیر است.

استفاده از کرم‌های دست‌ساز خانگی برای ریموو لب

ترکیب 2کپسول ویتامین E، 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا را تهیه و روی ناحیه مدنظر به مدت 10 دقیقه قرار دهید. سپس ناحیه را با آب گرم بشورید و این روند را 4 مرتبه در روز و برای 1 هفته تکرار کنید. در بهترین حالت می‌توان گفت استفاده از این کرم‌های دست‌ساز، تاتو را تا حد کمی کمرنگ خواهد کرد.

لازم به ذکر است به دلیل نفوذ جوهر تتو به لایه زیرین پوست، دسترسی به آن بوسیله روش‌های خانگی ممکن نیست. و این روش‌های تنها زمان شما را تلف کرده و عوارض خطرناکی برایتان به دنبال دارند.

علت پیشمانی بعد از تاتو خط لب

شاید برایتان سوال باشد که چرا شخص میخواهد خط لب تاتو شده را پاک کند؟ دلایل زیادی را میتوان برای این هدف ذکر کرد اما با توجه به آمار به دست آمده برخی از این علت ها شایع تر میباشد که عبارت است از:

  1. حساسیت به تاتو انجام شده
  2. تغییر رنگ
  3. خسته شدن از رنگ تاتو شده

در طول دوره آموزشی  آکادمی سعیده پور احسان شما می‌توانید ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب، ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو خط چشم را به‌خوبی آموزش ببینید. موارد آموزشی این دوره شامل آموزش ریموو تاتو با مواد کالرلیفت به‌صورت چند جلسه‌ای و دوره آموزشی آنزیم تراپی می‌شود. اگر در شهر شیراز هستید میتوانید با تماس با مرکز از دوره های آموزش مجازی ما مطلع شوید.

راه های ارتباط با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

ریموو تاتو لب یا پاک ‌کردن تاتو لب