آکادمی سعیده پوراحسان

0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ

دیجیتال بلیدینگ

دیجیتال بلیدینگ یکی از تکنیک‌هایی است که روی ابرو، لب و چشم اجرا می‌شود. تمایل به زیباتر شدن همواره در انسان‌ها وجود داشته و هر انسانی فارغ از جنسیت همواره برای زیباتر به نظر رسیدن تلاش میکند. امروزه پیشرفت تکنولوژی روی تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر گذاشته است. بازگشت زیبایی دوباره به ابرو، لب و چشم از جمله اهداف این تکنیک است. اما دیجیتال بلیدینگ چیست؟ چگونه می‌توان از آن استفاده کرد و نتایج استفاده از آن به چه شکل خواهد بود؟ قصد داریم در ادامه به موضوع دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم و ویژگی های آن بپردازیم.

بلیدینگ چیست؟

بلیدینگ سنتی روشی است که در آن با کشیدن یک تیغ روی سطح پوست و باز شدن بافت پوست، تزریق رنگدانه انجام می شود. در این روش نیز با استفاده از تیغ میتوان خطوط بسیار ظریفی مانند تارهای مو روی ابروها ایجاد کرد و نتایج ظریف و طبیعی بدست آورد. اما بلیدینگ سنتی در کنار زیبایی، خطراتی هم به همراه دارد. در این روش تنها عاملی که عمق نفوذ تیغ در بافت پوست را کنترل می نماید فشار دست فرد بوده و احتمال خطا در آن و نفوذ به لایه های عمیق تر پوست وجود دارد.

می توانید از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان بهره مند شوید.

دیجیتال بلیدینگ چیست؟

دیجیتال بلیدینگ یکی از ترندهای این روزهای دنیای آرایش و زیبایی است که جایگزین میکروبلدینگ بوده و در آن خبری از عوارض میکروبلدینگ نیست. این روش که توسط آمیا برای اولین بار معرفی گردیده است، با استفاده از دستگاه های آمیا و کارتریج های آن با قطر سوزن نانو انجام می شود و به دلیل ظرافت و دقت بی نظیر نتایجی بسیار طبیعی و زیبا دارد.

دیجیتال بلیدینگ ابرو چیست؟

روش های مختلفی برای پر کردن قسمت های خالی و بهبود تقارن ابروها وجود دارد. ولی دیجیتال بلیدینگ ابرو یکی از متدهای جدید آرایشی است که به دلیل حالت طبیعی و ماندگاری بالا در مدت زمان کوتاهی توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. دیجیتال بلیدینگ روشی است که در آن خطوطی ظریف تر از تارهای مو را می توان در ابرو ها با کاشت رنگدانه توسط دستگاه ایجاد کرد. در این روش ابروهای از دست رفته شما جبران شده و تمامی نواقص آن از بین می رود. شما در این روش می توانید به دلخواه خود ابروها را طراحی کرده و حالت چهره خود را تغییر دهید. کاربرد دیجیتال بلیدینگ در ابروها عبارت است از:

  • اصلاح نواقص ابرو
  • پرپشت نشان دادن ابروها
  • رفع ناقرینگی و نامتقارن بودن ابرو
  • ایجاد طرح ابرو در افرادی که ریزش ابرو داشتند
  • پرکردن جای جای زخم ابرو و جای بخیه در ابروها
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ

دیجیتال بلیدینگ چشم چیست؟

در هنگام سوال در خصوص دیجیتال بلیدینگ، باید قسمت های اجرای این کار را نیز در نظر بگیرید. داشتن خط چشم شیک و زیبا یکی از علاقه مندی های بسیاری از خانم ها می باشد. همان طور که می دانید خط چشم نمای زیبایی به چشم ها می دهد. بنابراین شما با استفاده از تکنیک بلیدینگ می توانید چشم هایی گیرا و جذاب را برای خود رقم بزنید. همچنین این تکنیک می تواند خط چشم های قدیمی شما را نیز اصلاح کند. نحوه ترسیم خط چشم و میزان تیرگی آن به نظر و خواست شما بستگی دارد. به طور کلی کاربرد دیجیتال بلیدینگ در چشم عبارت است از:

  • ایجاد فرم زیبا در چشم ها
  • خط چشم نیمه دائم
  • سایه چشم نیمه دائم
  • اصلاح خط چشم های قدیمی
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ
می توانید از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان بهره مند شوید.

دیجیتال بلیدینگ لب چیست؟

بسیاری از افراد دچار قرینگی در لب ها، رنگ پریدگی و یا جای زخم هستند. تکنیک دیجیتال بلیدینگ می تواند رنگ دانه هایی را به لب های شما تزریق کند تا لب های شما برای همیشه خوش رنگ و زیبا دیده شود. این رنگ کاملا طبیعی و متناسب با لب های شما بوده و با استفاده از آن می توانید خود را از رژ لب بی نیاز کنید. همچنین شما می توانید از این تکنیک تنها برای ایجاد خط لب استفاده نمایید. به طور کلی کاربرد دیجیتال بلیدینگ در لب عبارت است از:

  • رفع تیرگی لب ها
  • رفع رنگ پریدگی لب ها
  • رفع ناقرینگی لب ها
  • پرکردن جای بخیه و زخم در لب ها
  • اصلاح لب شکری
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ
0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ

روش انجام دیجیتال بلیدینگ

در روش دیجیتال بلیدینگ از یک ابزار الکتریکی و دیجیتال دارای یک صفحه کلید دیجیتال برای انجام تنظیمات و یک قلم به نام هندپیس برای کشیدن خطوط هاشور استفاده می شود.این ابزار یک پدال دارد که برای راحتی کار طراحی شده است.

سوزن های این دستگاه بر روی کارتریج های رنگ تعبیه شده و رنگ مورد نظر در این کرتریج ها ریخته می شود و کارتریج روی هندپیس پیچ می شود. هندپیس با یک سیم به صفحه ی دیجیتال و صفحه ی دیجیتال با آداپتور به برق متصل می شود.

سرعت حرکت سوزن هندپیس، میزان نفوذ سوزن در پوست در این دستگاه قابل تنظیم بوده و به همین خاطر و سطح بالای استاندارد بهداشتی آن، این روش از سایر روش ها بهتر است.

میزان ماندگاری در دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ چه تفاوتی دارد؟

در بلیدینگ چون برای تزریق رنگدانه بافت پوست پاره می شود، خونریزی در حین کار اتفاق افتاده و مقدار زیادی از رنگدانه با خون از بافت پوست خارج شده و غلظت مناسبی از رنگدانه بعد از اتمام کار در پوست باقی نمی ماند. به دلیل غلظت کم رنگدانه های باقی مانده در پوست، این رنگدانه ها در مدت زمان کوتاهی توسط سیستم ایمنی بدن دفع می شوند و در نهایت در مدت زمان کوتاهی بین ۱ تا ۱۰ ماه رنگدانه ها کاملاً محو خواهند شد.

اما در دیجیتال بلیدینگ به دلیل تزریق رنگدانه توسط کارتریج، آسیبی به پوست وارد نشده و در حین کار خونریزی نخواهیم داشت. به همین دلیل رنگدانه هایی که در بافت پوست قرار گرفته اند از پوست خارج نشده بعد از اتمام کار غلظت مناسبی از رنگدانه در پوست باقی می ماند. غلظت بیشتر رنگدانه های باقی مانده، زمان طولانی تری هم برای دفع توسط سیستم دفاعی بدن نیاز دارد، در نتیجه ماندگاری دیجیتال بلیدینگ بیشتر از بلیدینگ بوده و حدود ۶ ماه تا ۲ سال می باشد.

می توانید از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان بهره مند شوید.

تفاوت دیجیتال بلیدینگ و میکروبلیدینگ

با توجه به تشابهات بین دیجیتال بلیدینگ و میکرو بلیدینگ، بسیاری از افراد این دو روش را با یکدیگر اشتباه می گیرند. قطعا شما نیز در هنگام شنیدن دیجیتال بلیدینگ چیست فکرتان سمت میکرو بلیدینگ برود. لازم است بدانید که این دو روش با یکدیگر متفاوت هستند. دیجیتال بلیدینگ ماندگاری بیشتری دارد و نتیجه آن طبیعی تر می باشد. همچنین میکرو بلیدینگ با استفاده از تیغ و به صورت دستی صورت می گیرد، ولی در دیجیتال بلیدینگ از دستگاه استفاده می شود. در نتیجه دیجیتال بلیدینگ روشی مدرن و جدید است و نتیجه بهتر و عالی تری نسبت به روش های قبلی دارد.

 

راه های ارتباط با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

0 تا 100 دیجیتال بلیدینگ