شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب

شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب

امروزه روش های مختلفی برای آرایش و زیباتر کردن لب ها وجود دارد، مانند استفاده از انواع رژلب و خط لب، تزریق ژل، تاتو خط لب، رژ لب دائم، و شیدینگ لب و غیره. شیدینگ لب یکی از روش های جدید آرایش دائم صورت است که به کمک آن می‌توانید یک نوع آرایش بسیار ملایم و زیبا و دائمی روی لب های خود داشته باشید. در ادامه با معرفی شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب در آکادمی سعیده پور احسان خواهیم پرداخت.

شیدینگ لب شیراز
شیدینگ لب شیراز

شیدینگ لب یکی از تکنیک‌های زیباتر ساختن لب‌ها است. روش شدینگ لب نسبت به دیگر روش‌های زیباسازی لب‌ها طبیعی تر بوده و عوارض کمتری دارد. عوارض شیدینگ لب اگر در مرکزی استاندارد و با کیفیت انجام شود به حداقل می‌رسد. در این مقاله شیدینگ لب و مزایا و عوارض انجام این تکنیک برای زیبا ساختن لب‌ها را بیان کردیم. معمولا لب‌ها و زیباتر شدن آن‌ها تأثیر زیادی روی چهره هر فرد دارند و استفاده از آرایشی که بدون نقص باشد و در طول روز ثابت بماند کار سختی است.

شیدینگ لب یا تاتو لب چیست؟

همانطور که گفته شد، شیدینگ لب یکی از روش های آرایشی و زیبایی است که باعث تغییر رنگ لب ها می شود. این روش در واقع نوعی تاتو است که رنگ لب ها را برای مدت طولانی تغییر می دهد. با اینکه تاتو لب در دسته آرایش دائم قرار دارد، اما شیدینگ لب نیز مانند میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی لب شما به حالت قبل بر می‌گرداند.

شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

شدینگ لب برای تقویت و پررنگ کردن رنگ طبیعی لب شما گزینه بسیار مناسبی است. در این روش، با استفاده از دستگاه و سوزن های مخصوص، رنگ مناسب لب شما را به بافت لب تزریق می‌کنند.

شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب و نحوه انجام شیدینگ لب
آکادمی سعیده پور احسان/آموزش شیلدینگ لب در شیراز

برای اطمینان از عدم حساسیت نسبت به این رنگ ها، بهتر است قبل از انجام کار، تست حساسیت را انجام دهید. به طور کلی مراحل شیدینگ لب به شرح زیر است:

۱. انتخاب رنگ

انتخاب رنگ اولین مرحله برای انجام شیدینگ لب می باشد. این مرحله بسیار مهم است. زیرا متناسب نبودن رنگ می تواند تاثیر منفی بر نتیجه کار شما بگذارد. دقت کنید که رنگ مورد نظر شیدینگ را باید متناسب با تناژ پوستی و رنگ طبیعی لب انتخاب کنید.

۲. قرینه سازی

مرحله دوم قرینه سازی لب هاست. برای انجام این کار باید با اندازه گیری دقیق، عدم قرینه بودن لب ها را برطرف کنید و لب ها را به فرم دلخواه تغییر دهید.

۳. بی حس کردن لب

برای بی حس کردن لب از مواد مختلفی چون ژل های بی حس کننده، کرم های بی حس کننده،پد بی حسی و … استفاده می شود. مدت زمان بی حس شدن لب ها به نوع ماده مصرفی بستگی دارد. اغلب مواد بی حس کننده به ۲۰ الی ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارند تا تاثیر خود را بگذارند

۴. آماده سازی دستگاه

برای آماده سازی دستگاه تاتو باید رنگ مورد نظر را در دستگاه قرار دهید. نوع سوزن و اندازه آن را متناسب با نوع شیدینگ لب مورد نظر انتخاب کرده و آن را روی دستگاه سوار کنید. در نهایت می‌توانید کار خود را شروع کنید. شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب

مزایای شیدینگ لب

از مزیت های شیدینگ لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اصلاح یا تغییر رنگ لب
  2. اصلاح فرم لب
  3. برطرف کردن ایرادها و مشکلات لب
  4. برجسته کردن لب ها با حفظ حالت طبیعی
  5. شاداب شدن و جوان تر نشان دادن چهره

عوارض و معایب شیدینگ لب

شیدینگ لب نیز مانند هر روش زیبایی دیگری معایب خاص خود را دارد. برخی از معایب و عوارض این روش زیبایی عبارت است از:

  1. ورم کردن لب
  2. قرمز شدن لب
  3. پوسته پوسته شدن لب
  4. در موارد نادر عفونت در بافت لب، تب و لرز، و احساس سر درد
  5. عوارض شیدینگ لب | پوسته ریزی شیدینگ لب
  6. عوارض شیدینگ لب | واکنش‌های آلرژیک
مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب

شیدینگ لب یک روش آرایش نیمه دائم یا موقتی است که بعد از گذشت مدتی اثر آن از بین می رود . به عبارت دیگر بعد از مدتی فرم و رنگ لب ها ممکن است به حالت طبیعی خود برگردد. مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب تقریبا 1 تا 2  سال است. برای افزایش مدت زمان ماندگاری این روش می توانید شیدینگ لب را  ترمیم کنید.

در برخی موارد نیز ممکن است ماندگاری رنگ لب شما ازیک سال هم کمتر باشد. عوامل مختلفی در کاهش ماندگاری این روش دخیل هستند که از آن میان می توان به لایه برداری مداوم لب ها، قرار گرفتن در معرض آفتاب، خشک شدن بیش از حد لب ها و …. اشاره کرد.

تفاوت شیدینگ لب با رژ لب دائم چیست؟

شیدینگ لب با رژ لب دائم متفاوت است. در شیدینگ لب از رنگ های مخصوصی جهت تقویت رنگ طبیعی لب ها استفاده می شود و نتیجه کمرنگ تری دارد. اما در رژ لب دائم عموما رنگ لب با استفاده از رنگدانه های خاصی به طور کامل تغییر می کند. از دیگر تفاوت های این دو روش می توان به نوع تکنیک مورد استفاده اشاره کرد. همچنین، مدت زمان ماندگاری شیدینگ لب نسبت به تاتو رژ لب کوتاه تر است.

شیدینگ لب به روش فیکانتور

یکی از روش‌های شیدینگ لب، فیکانتور لب است که علاوه بر لب برای ابروها و خط چشم هم کاربرد دارد. در ادامه درباره شیدینگ لب به روش فیکانتور توضیحاتی ارائه می‌کنیم. روش فیکانتور توسط آکادمی فی ایجاد شده است و با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. برای انجام فیکانتور لب مانند سایر روش‌های زیبایی اول از همه نظر و علاقه مشتری مد نظر قرار می‌گیرد. این روش حتما باید زیر نظر متخصصان زیبایی و مشورت با آنها انجام شود.

اگر در شهر شیراز هستید میتوانید با تماس با مرکز ما به شماره09172334738 از مشاوره رایگان قبل از شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب و نحوه انجام شیدینگ لب بهره مند شوید.همچنین پیشنهاد میشود به شما که از پیج آموزشی اینستاگرام ما دیدن کنید.

اگر فیکانتور لب به طور اصولی انجام شود، قطعا نتیجه رضایتبخشی بدست خواهد آمد. در روش فیکانتور با استفاده از نسبت طلایی، سعی می‌ شود که لب‌ ها حالت طبیعی و متناسب با اجزای صورت داشته باشند. در این روش برای قرینه‌ سازی لب‌‌ ها از یک اپلیکیشن استفاده می‌ شود. افردی که قصد انجام شیدینگ لب به روش فیکانتور را دارند باید از آکادمی فی مدرک داشته باشند. اسم افرادی که این مدرک را دریافت می‌کنند در سایت اصلی آکادمی فی ثبت می‌ شود.

سخن آخر

به همین دلیل امروزه استفاده از آرایش‌های دائم رواج یافته است. شیدینگ لب یا سایه گذاری لب‌ها سبب زیبایی و طبیعی دیده شدن لب‌ها می‌گردد. همچنین اگر شیدینگ لب متناسب با رنگ پوست انتخاب شود، تأثیر آن چندین برابر خواهد شد.

شیدینگ لب همچنین به اصلاح رنگ لب کمک می‌کند. در انتها با شیدینگ لب می‌توانید لب‌ها را حجیم‌تر نشان دهید و آنها را قرینه سازید. دز ضمن ماندگاری شیدینگ لب همان طور که ذکر کردیم بسته به عوامل مختلف بین یک تا سه سال است و پس از آن باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. پس این روش اصلا دائمی نیست.

راه های ارتباطی با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب

Facebook
Twitter
LinkedIn

شیدینگ لب چیست؟ آشنایی 0 تا 100 با مزایا و معایب