آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز

برای ایجاد تاتو بدن یا (body tattoo) مهم است توسط یک استاد حرفه ای با ظرافت و دقت خاصی انجام بپذیرد. عده ای از افرادی که مشغله کاری دارند یا حوصله کافی برای آرایش روزانه را ندارند, ولی دوست دارند همیشه مرتب و آراسته دیده شوند به سمت تاتو بدن و صورت روی می آورند. باید بدانید که خدمات تاتو بدن و صورت به شکل دائمی نیست و باید در طول هر چند ماه ترمیم بشود. در آکادمی تاتو بدن و صورت سعیده پور احسان با آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیرازدر خدمت شما عزیزان هستیم تا بهترین خدمات و کیفیت تاتو بدن و صورت را در اختیارتان قرار بدهد.

انواع تاتو بدن

تاتو بدن امروزی که با دستگاه استریل و جوهرها انجام می شود ، محبوب ترین شکل از هنر تاتو بدن است. در حالی که بیش از 50 سبک مختلف برای انتخاب وجود دارد ، می توان چند نوع از تاتو حرفه ای بدن عالی و زیبا  را به دسته های زیر تقسیم کرد. برای استفاده از آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز می توانید با شماره 09172334738 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

انواع طرح و سبک های تاتو

تاتو بدن که به صورت سنتی

تاتو بدن که به صورت سنتی در دهه های گذشته انجام می شده است اولین نوع تاتو است.

تاتو بدن رئالیسم

نوع دوم مربوط می شود به نوع تاتو بدن رئالیسم، یکی از عجیب ترین سبک های تاتو که امروزه انجام می شود ، رئالیسم تصاویر عکاسی را گرفته و آنها را به خال کوبی تبدیل می کند که می تواند بسیار هم سخت تتو انجام شود.

تاتو بدن آبرنگی 

تاتو بدن آبرنگی از سبک هنری حاصل از کاغذ یا بوم استفاده میشود.

تتو بدن قبیله ای

این سبک تاتو یکی از قدیمی ترین نوع خالکوبی در جهان است زیرا به سنت قبیله ای در جوامع بومی پیوند می یابد. رنگ تیره و غالباً دارای الگوهای دقیق ، خال کوبی قبیله ای جسورانه است.

تاتو بدن و صورت درد دارد؟

از آنجایی که تاتو بدن توسط دستگاه و با سوزن انجام می شود قطعا مقداری درد را به همراه خواهد داشت. اما این درد با استفاده کرم های بی حسی قابل تحمل خواهد شد. همچنین شما میتوانید با توجه به عکس زیر که نقاط درد را در خانم ها و آقایان نشان داده است نقاطی که درد کمتری دارد را برای انجام تاتو انتخاب کنید.

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز
آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز

با توجه به توضیحاتی که در مقاله ذکر شد اگر هنوز هم برای انجام تاتو بدن دو دل هستید ونیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با ما در تماس باشید09172334738 و سوالات خود را مطرح کنید.

تاتو بدن و صورت در شیراز
تاتو بدن و صورت در شیراز

همچنین هنرجویان و همکاران عزیز در این رشته پر طرفدار و پر در آمد لاین زیبایی نیز می توانند با مراجعه به صفحه آموزشی و یا پیج اینستاگرام ما به آدرس  saideh.pourehsan.pmu@ و پس از مشاهده نمونه کار ها برای شرکت در دوره های مبتدی تا تخصصی به صورت خصوصی وعمومی و به دو روش حضوری و آنلاین با مشاورین ما در تماس باشند.

انواع تاتو صورت

تاتو حرفه ای صورت یکی از رایج ترین انواع تاتو می باشد که از طرفداران زیادی بر خوردار می باشد و محبوبیت ویژه ای برای خود پیدا کرده است و برخی از افراد به جای اتلاف وقت زیاد و صرف انرژی در مقابل آینه , روی به آرایش دائم آورند از تاتوی صورت استفاده می کنند.

تاتو لب

تاتو خط لب به دو قسمت تاتو رژ لب و خط لب تقسیم می شود که تاتوی رژ لب سبب زیبایی بیشتر شده و تاتو خط لب علاوه بر اینکه سبب آرایش دائم بر روی صورت می شود در از بین بردن نواقص و عیب های اکتسابی نقش زیادی دارد برای مثال لب های نازک و باریک ، افرادی که خط لب ندارند ، انحنا و نبودن تقارن لب ها و…. همگی از جمله ایراد های لب ها هستند که تاتو صورت می تواند این نواقص را رفع کرده و از بین ببرد.

تاتو ابرو

خدمات تاتو ابرو نیز به سه قسمت میکروبلیدینگ ، هاشور و سایه تقسیم می شود. تاتو ابرو برای از بین بردن عیب ها و مشکلات ابرو کاربرد زیادی دارد و همینطور این نوع تاتو برای افرادی که به دلایل مختلف مادر زادی و یا مشکلاتی مثل شیمی درمانی ابرو های خود را از دست داده و یا مقدار بسیار کمی از ابرو هایشان باقی مانده است بسیار توصیه می شود. تاتو ابرو که یکی از انواع تاتو صورت محسوب می شود از طریق دستگاه های میکروپیگمنتیشن و تاتو و یا قلم دستی انجام می شود.

تاتو چشم

تاتو خط چشم نیز یکی از انواع تاتو کردن صورت است که برای از بین بردن مشکلاتی چون افتادگی پلک ، افتادگی چشم و … مورد استفاده ی افرادی که با این مشکلات سر و کله می زنند قرار می گیرد. در تاتو چشم با استفاده از دستگاه های تاتو و میکروپیگمنتیشن برای افراد لایه ای خط چشم کشیده می شود که این خط چشم بسته به سلیقه ی افراد و فرم چشم هم به صورت لایه ای نازک و هم به صورت لایه ای پهن کشیده می شود.

گرایش و میل به دوست داشتن زیبایی در همه افراد یکسان می باشد و از آن جا که آرایش های روزانه زمان بر است و ضرر استفاده مکرر از لوازم آرایشی به صورت روزانه خیلی زیاد است بنابراین عده ی زیادی از افراد به  سراغ آرایش دائمی به نام تاتو بدن و صورت روی آورده اند. آرایش روزانه علاوه بر زمان بر بودن آن و صرف وقت زیاد  و حساسیت برای خوب شدن آن جلوی آینه و خیلی هم هزینه بر می باشد.

شما میتوانید آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز و مشاوره رایگان قبل از خدمات تاتو بدن و صورت بهره مند شوید.

راه های ارتباطی با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز