وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ

وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ

لیست ابزار و وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ در ابتدای کار

میکروبلیدینگ چیست ؟

تکنیک میکروبلیدینگ یک تکنیک جدید است که با قلم دستی و تیغ بلید انجام میشود.در این مقاله سعی دایم در مورد وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ توضیح دهیم.

این تکنیک از زیر مجموعه های آرایش دائم و میکرو ابرو به حساب می آید .با استفاده از قلم میکروبلید خطوط مویی و ظریفی در لابه لای موهای ابرو کشیده میشود و باعث پرتر نشان دادن ابروها میشود.

انجام خدمات میکروبلیدینگ بدلیل طبیعی بودن طرفداران زیادی دارد و به دلیل همین زیاد بودن تقاضا ، هنرجویان زیادی در این رشته آموزش دیده وشروع به کسب درامد میکنند.

وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ

یکی از مهم ترین ابزار و وسایل موردنیاز برای میکروبلیدینگ ، قلم دستی میکروبلید است. به این قلم هولدر نیز گفته میوشد که در اندازه های مختلف و طراحی یک سر و یا دوسر در بازار موجود هستند.

بهتر است که این قلم فلزی باشد و وزن متعادلی داشته باشد.تا هنرجو در حین اجرای تکنیک بتواند به راحتی ان را در دستش بگیرد.

تیغ بلید

هنرج برای انداختن خطوط مویی در لابه لای موهای ابرو باید یک تیغ بلید را  در قلم قرار بدهد.

این تیغ ها معمولن در سه نوع :

  1. تیغ میکروبلید یو
  2. تیغ میکروبلید اسلوب و یا سر کج
  3. سوزن شید

موحود هستند.

پیشنهاد تیم ما در ابتدای راه برای هنرجویان استفاده از تیغ میکروبلیدینگ یو است. چون استفاده از آن آسان تر است ؛ راحت تر در پوست حرکت میکند و از دو جهت آن میتوانید استفاده کنید.

پس تیغ میکروبلید یکی از مهم ترین ابزار وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ است که پیگمنتر باید حداقل بین 5 تا 10 از آنها را داشته باشد.در آموزش مجازی میکروبلیدینگ ابرو ما به طور کامل طریقه استفاده از سوزنها و قلم بلید را آموزش داده ایم.که میتوانید به مراجعه به قسمت آموزشها آن را خریداری کنید.

رنگهای مورد نیاز میکروبلیدینگ

نکته مهم و قابل ذکر در مورد رنگهای مصرفی در تکنیک میکروبلیدینگ اینست که ما مجاز به استفاده از رنگهای روشن نیستیم. در واقع رنگهای روشن در این تکنیک ؛ ماندگاری زیادی ندارد و احتمال اینکه به مرور زمان قرمز شوند زیاد است.برای همین هم بهتر است از رنگهای تیره مثل رنگ اسپرسو پرمابلند برای انداختن خطوط استفاده کنید.

در آموزش مجازی ترکیب رنگ به طور کامل رنگها را معرفی کرده ایم و ترکیب رنگ پیشنهادی با توجه به پیگمنت پوست هر مشتری را نیز به طور مفصل بیان کرده ایم.

همچنین به شما پیشنهاد میکنیم برای افزایش اطلاعات در مورد رنگهای مورد نیاز در لاین آرایش دائم ؛حتما مقاله مربوط به وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن را نیز مطالعه کنید.

وسایل قرینه سازی

بهترین  ابزار قرینه سازی ابرو ، دیوایدر است . این ابزار دقیق و استاندارد است و با قیمت کمی در بازار موجود است.از ان به عنوان خط کش نیز میتوانید استفاده کنید.

بی حسی های مورد نیاز میکروبلیدینگ

در مقاله مربوط به طریقه بی حس کردن ابرو ، توضیح دادیم که بهترین بی حسی قبل از شروع کار ؛ بی حسی پمادی زایلاپی است .این بی حسی در داروخانه ها موجود است و میتوانید به راحتی ان را تهیه کنید.

مقداری از پماد بی حسی را قبل از شروع کار روی ابرو قراردهید و بعد از 20 تا 30 دقیقه آن را پاک کنید و شروع به کار کنید.

بی حسی ایمن و مناسب حین کار نیز بی حسی مایع ژانولت است.

وسایل اصلاح ابرو

بعد از انجام  قرینه سازی وطراحی ابرو ، شما باید کادر اطراف آن را تمیز کند تا هم کادر طراحی واضح شود و هم بتوانید کار زیباتری را به مراجعه کننده خود تحویل دهید .پک وسایل اصلاح ابرو شاکل موارد زیر است:

  1. موچین
  2. دسته تیغ
  3. تیغ  یکبار مصرف
  4. قیچی ابرو

سایر ابزار و وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ در ابتدای کار هنرجویان

در فیلم کامل توضیح داده ایم که وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ چه چیزهایی است. وسایلی اضافی دیگر همچون :

  1. مداد کنته طراحی
  2. خودکار معمولی
  3. دستکش لاتکس
  4. پد سکه ای
  5. دستمال مرطوب کودک
  6. پک وسایل یکبار مصرف تاتو
  7. اسپری ویا مایع ضدعفونی کننده
  8. تخت مخصوص مشتری
  9. صندلی مخصوص استادکار
  10. ….

با تشکر از شما که تا انتهای این آموزش با ما بوده اید. شما میتوانید جهت استفاده از استوری های آموزشی هرروز پیج ما را به آدرس saideh.pourehsan.pmu@ در اینستاگرام دنبال کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما جهت ارتقای آموزشها نیز هستیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

وسایل مورد نیاز برای میکروبلیدینگ