طریقه بی حس کردن ابرو

طریقه بی حس کردن ابرو

طریقه بی حس کردن ابرو در آرایش دائم

پماد بی حسی زایلاپی

در ابتدای این آموزش رایگان میخواهیم به طور مفصل به معرفی بی حسی پمادی زایلاپی و طریقه بی حس کردن ابرو توسط آن بپردازیم.بهترین پماد برای بی حسی های موضعی روی سطح پوست که بسته باشد بی حسی زالاپی است.

پماد زایلاپی یک بی‌حس کننده موضعی است که از لیدوکائین و پریلوکائین تشکیل شده است. در ترکیبات هر ۳۰ گرم از این پماد  ، ۵ گرم لیدوکایین و ۵ گرم پریوکائین وجود دارد.

این پماد بی حسی باعث از بین رفتن حس در پوست و بافت‌ های اطراف آن می‌شود. معمولا قبل از انجام خدمات آرایش دائم  از این پماد استفاده می‌کنند.مدت زمان استفاده از آن قبل از شروع کار بین 20 تا 30 دقیقه است.این بی حسی بدلیل استاندارهایی ک دارد مشکلی در رنگ پذیری ایجاد نمیکند و یار همیشگی پیگمنترها در شروع کار است.

باید توجه داشت که از این پماد در موارد دیگر جهت بی حسی های موضعی نیز استفاده میشود.

قیمت بی حسی زالاپی

این پماد بی حسی در داروخانه ها موجود است و معمولن قیمت زیادی ندارد و در مقایسه با سایر بی حسی های دیگر قیمت پایینی دارد.

طریقه بی حس کردن ابرو برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

طریقه بی حس کردن ابرو قبل از طراحی و قرینه سازی

  1. برای بی حس کردن ابرو قبل از طراحی همینطور که در فیلم آمده است ، ابتدا سطح پوست را تمیز کنید و با یک گوش پاک کن مقداری از پماد بی حسی زایلاپی را برداشته و روی ابرو بکشید.بی حسی قبل از کار ابرو
  2. بی حسی را با سلفون مخصوص و یا پلاستیک کاور کنید .
  3. 20 تا 30 دقیقه لازم است تا موضع کامل بی حس شود .
  4. بی حسی را پاک کنید و شروع به کار کنید.

نکته مهم :

اگر شما به طراحی و قرینه سازی ابرو مسلط هستید ؛ میتوانید قبل از شروع هر کاری ابتدا موضع ابرو را بی حس کنید و بعد از گذشت زمان لازم بی حسی را پاک کرده و به کارتان ادامه دهید.در دوره مجازی میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلیدینگ آکادمی ما به طور کامل و گام به گام در مورد نحوه قرینه سازی و طراحی روی مدل زنده آموزش داده ایم که میتوانید با شرکت در این دوره ها از آن بهره ببرید و اشکالات خود را نیز رفع کنید.

طریقه بی حس کردن ابرو بعد از طراحی و قرینه سازی

ممکن است پیگمنترها و یا هنرجویان در ابتدای کار ؛ هنوز به تسلط کافی برای طراحی و قرینه سازی در کمترین زمان ممکن دست نیافته باشند. به همین دلیل معمولن کار طراحی طول میکشد و اگر پماد بی حسی قبل از کار گذاشته شده باشد در حین طراحی اثر بی حسی از بین میرورد و مراجعه کننده شما از ابتدای کار احساس درد خواهد کرد.

پس به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که طریقه بی حس کردن ابرو بعد از طراحی را نیز به شما آموزش بدهیم:

  1. برای اینکار ابتدا طراحی و قرینه سازی را با توجه به استاندارد چهره مشتری انجام دهید.
  2. اطراف طراحی را با ماژیک جراحی و یا خودکار معمولی نقطه گذاری کنید.دقت کنید که نیازی به کشیدن کامل طراحی با ماژیک و یا خودکار نیست.وفقط درحد نقطه گذاری محدوده کافی است.علامت گذاری ابرو با ماژیک جراحی
  3. بعد از علامت گذاری طراحی نوبت به اصلاح ابرو میرسد. با دسته تیغ یکبار مصرف و موچین ابرو را اصلاح کنید .بهتر است که بالای ابرو را با تیغ خط صاف و تمیز بیندازید و موهای زیر ابرو را نیز با موچین بردارید.سعی کنید که برداشتن موهای بر طبق طراحی و قرینه سازی شما انجام شود . اصلاح ابرو با تیغبه طریقه قرار گرفتن تیغ روی پوست در عکس بالا دقت کنید.اصلاح ابرو با موچینبدلیل اینکه معمولن موهای زیر ابرو ضخیم هستند ، بهتر است آنها را با موچین بردارید.
  4. بعد از اصلاح ابرو پماد بی حسی زایلاپی را به آرامی دقیقا در وسط کادر طراحی قرار دهید.طریقه بی حس کردن ابرو
  5. بعد از گذشت زمان لازم (20تا 30 دقیقه ) ؛ یک دستمال کاغذی تمیز را روی ابرو گذاشته و به آرامی ضربه بزنید تا بی حسی ها به دستمال بچسبند. و بعد دستمال کاغذی را جدا کنیدپاک کردن بی حسی
  6. اگر چیزی از بی حسی روی پوست باقیمانده بود میتوانید با گوش پاک کن خیس ان را پاک کنید و کارتان را شروع کنید.

مدت زمان بی حسی ابرو بعد از استفاده از پماد زالاپی چقدر است ؟

همینطور که میدانید آستانه درد در افراد مختلف متفاوت است. ممکن است شما برای یک مشتری فقط در ابتدای کار از بی حسی استفاده کنید و تا انتها نیازی به بی حسی نباشد.ولی در فرد دیگر در حین کار مجبور به گذاشتن بی حسی های حین کار نیز شود.

باید توجه کنید که واقعا این حس در افراد مختلف متفاوت است و شما نباید مشتری را مجبور به تحمل درد زیاد کنید.به همین دلیل نمیتوان زمان مشخصی را برای بی حس بودن مشخص کرد.اگر مشتری شما احساس درد زیادی دارد و نمیتواند درد ناشی از سوزن را تحمل کند بهتر است که حتما از بی حسی های حین کار نیز استفاده کنید.

عوارض استفاده از بی حسی های تاتوی

بی حسی های پمادی قبل از کار مانند زایلاپی معمولن عوارض خاصی ندارند و استفاده از انها در اکثر افراد بلامانع است.ولی باید توجه کنید که بدلیل عملکرد بی حسی ها؛ بهتر است که در حد استاندارد استفاده شود و زیاد مصرف نشود؛ چون ممکن است ایجاد حساسیت کند و در رنگ پذیری نیز ایجاد مشکل میکند.

استفاده از بی حسی در زنان باردار و مادران شیرده

انجام خدمات ارایش دائم و تاتو برای زنان باردار ؛ بدلیل تاثیر احتمالی بی حسی ها و رنگهای تاتو روی جنین ممنوع است و به همین دلیل هم یک پیگمنتر به هیچ عنوان نباید انجام خدمات برای زنان باردار را بپذیرد.

در مادران شیر ده نیز بهتر است حتما مدت زمان 6 ماه از زایمان آنها گذشته باشد که بتوانید از بی حسی برای چنین افرادی استفاده کنید .

در انتها باید بگوییم که بهترین و در دسترس ترین پماد بی حسی برای قبل از کار خدمات آرایش دائم و تاتو پماد بی حسی زالاپی است.از این پماد برای بی حس کردن ابرو در ابتدای کار میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و ریموو تاتو استفاده میشود که در دوره های آموزش مجازی آکادمی به طور مفصل به آنها پرداخته ایم.

ضمن قدردانی از شما دوست عزیز که در این آموزش با ما همراه بودید ؛ میتوانید جهت بهره مندی ازاستوری های آموزشی ما نیز پیج اینستاگرام آکادمی را به آدرس saideh.pourehsan.pmu@ فالو کنید.

در صورت مفید بودن این مقاله لطفا نظرات و یا سوالات خود را برای ما بنویسید.کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

طریقه بی حس کردن ابرو