وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن

وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن


پخش ویدئو

ابزار و وسایل موردنیاز برای میکروپیگمنتیشن در ابتدای کار چیست ؟

معمولن دغدغه هر هنرجوی که در ابتدای راه آموزش هنرهای زیبایی آرایش دائم است؛ اینست که وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن در ابتدای شروع کار چیست ؟ که هم هزینه زیادی نداشته باشند و هم پاسخگوی مدلها و مشتری های خود باشد .
ما در این آموزش سعی کرده ایم که ابزار و وسایل موردنیاز برای میکروپیگمنتیشن را که در ابتدای کار اصلی و ضروری هستند را به طور مفصل بیان کنیم.

میکروپیگمنتیشن چیست ؟

تمامی خدمات آرایش دائم که بوسیله دستگاه برقی انجام میشوند را میکروپیگمنتیشن و یا کار با دستگاه میگویند. این خدمات شامل هاشور ابرو ، نانو بروز ، کانتور چشم و کانتور لب و بنمژه و ریموو تاتو و… میشود.

لیست وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن

ابزار طراحی و قرینه سازی

دیوایدر ، خط کش ژله ای و یا چسبی ، کولیس و نخ از پرکاربردترین ابزار قرینه سازی و طراحی در لاین آرایش دائم است.
در دوره های آموزش مجازی آکادمی ما طراحی به وسیله دیوایدر که ابزاری جدید و استاندارد است به طور کامل بر روی مدلهای مختلف آموزش داده شده است.
به پیشنهاد تیم ما در ابتدای کار شما فقط به یک دیوایدر نیاز دارید.دیوایدر یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن و آرایش دائم است.

دستگاه میکروپیگمنتیشن

مسلما مهم ترین ابزار درمیکروپیگمنتیشن ؛ دستگاه میکرو است که در برندها و قیمتهای محتلفی در بازار موجود است.
معمولن دستگاه های میکروپیگمنتیشن که در بازار موجود هستند محصول کشور چین بوده و تفاوت های چندانی باهم ندارند.در ابتدای کارشما میتوانید که یک دستگاه معمولی با قیمت مناسب تهیه کنید .
یک دستگاه خوب معمولن مشخصاتی همچون : وزن سبک ، کیفیت بالای بدنه ، قابلیت تنظیم سرعت موتور و ارتفاع کارتریج ، لرزش و صدای کم را دارد.
بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز دستگاهی است که موتور آن متناوب کار کند و یا در اصطلاح ریتمیک باشد.
پس دستگاه میکروپیگمنتیشن هم یکی از وسایل ضروری است که هر پیگمنتری در ابتدای کار به آن نیاز دارد.

کارتریج مخصوص دستگاه میکروپیگمنتیشن

ابزار دیگر از وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن کارتریج و یا سوزن دستگاه است .دستگاه میکروپیگمنتیشن معمولن در دو مدل کارتریج پیچی و تی به بازار ارائه میشوند، که این مبحث را ما به طور کامل در آموزش مجازی میکروپیگمنتیشن ابرو آموزش داده ایم.
این کارتریج ها ممکن است از لحاظ پایه متفاوت باشند ولی از نظر عملکرد یکسان هستند و کافی است که به دستگاه شما سوار شود.
پرکاربردترین نوع کارتریج ؛ کارتریج تک سر معمولی است که برای انداختن لاین ها مانند هاشور ابرو ؛ لاین اطراف خط چشم ، لاین دور کانتور لب و مواردی از این قبیل استفاده میشود.پس هر پیگمنتری نیاز دارد که تعدادی(حداقل 10 عدد ) کارتریج تک سر معمولی داشته باشد.
کارتریج پرکاربرد بعدی ؛ کارتریج سه سر گرد است که برای مواردی همچون انجام :شیدینگ ها ، پرکردن داخل کادر ها ؛ بنمژه ، ریموو تاتوو و مواردی از این قبیل استفاده میشود.و هر پیگمنتری باید تعدادی از این کارتریج پرمصرف را داشته باشد.
میتوانید جهت پرکردن قسمت های بزرگتر مانند داخل رژلب و یا سایه ابرو از کارتریج پنج سر فلت نیز استفاده کرد.

رنگ های مورد نیاز کاربا دستگاه

قبل از شروع این مبحث باید توضیح دهیم که نیازی نیست که شما در ابتدای کار تعداد زیادی رنگ از برندها و پایه های مختلف تهیه کنید و تنها کافی است تعداد محدودی رنگ از یک شرکت معتبر را تهیه کنید و خودتان با ترکیب کردن آنها ، رنگ مورد نظر خود را درست کنید.قابل ذکر است که در دوره مجازی آموزش ترکیب رنگ به طور کامل این مبحث را آموزش داده ایم.
در ابتدا در مورد رنگهای موردنیاز برای میکروپیگمنتیشن ابرو توضیح میدهیم . همانطور که در مقاله پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند توضیح دادیم رنگ پیشنهادی ما برای خدمات آرایش دائم در لاین ابرو ، رنگهای کمپانی پرمابلند است.

رنگهای مورد نیاز برای هاشور ابرو و یا میکروابرو
  1. رنگ  اسپرسو پرمابلند (یک رنگ تیره شبیه به موهای ابرو )
  2. رنگ  روکسی پرمابلند (یک رنگ قهوه ای متوسط با تناژ گرم و قرمز )
  3. رنگ  فارست پرمابلند ( یک رنگ قهوه ای متوسط با تناژ سرد و زیتونی )

شما با تهیه کردن این سه رنگ اصلی و پرکاربرد ؛ معمولن اکثر ترکیب رنگایی که در ابتدای کار برای مدلها و مشتریانتان نیاز دارید را میتوانید درست کنید.
رنگهای مورد نیاز میکروپیگمنتیشن

رنگ موردنیاز برای خط چشم دائم و بنمژه

بهترین رنگ برای خط چشم رنگ آی لاینر پرمابلند است. یک رنگ مشکی با کاشت رنگ عالی که در طولانی مدت بدرنگ نمیشود.

رنگهای مورد نیاز کانتور لب و یا رژلب دائم

برای کانتور لب شما از برندی دیگر به جز کمپانی پرمابلند نیز میتوانید استفاده کنید .رنگهایی که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند برای هنرجوها هزینه کمتری هم دارند.
رنگهای لب ورد فیمس رنگ پیشنهادی ما در لاین آرایش دائم لب است.رنگهایی مانند :

  1. رنگ نارنجی اورست ورد فیمس 
  2. رنگ قرمز مستر ورد فیمس
  3. رنگ زرشکی ناپاولی ورد فیمس

شما با این سه رنگ میتوانید ترکیب رنگهای متفاوت و زیبایی را با توجه به نیاز و سلیقه مشتری درست کنید.در صورت نیاز به آموزش دقیق و گام به گام ترکیب رنگ میتوانید در دوره آموزش مجازی ترکیب رنگ ما شرکت کنید.

وسایل اصلاح ابرو

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن ، پک وسایل اصلاح است.
پیگمنتر باید بعد از انجام طراحی و قرینه سازی ابرو ، کادر دور ابرو را تمیز کند تا بتواند کار زیباتری را به مراجعه کننده خود تحویل دهد . به همین دلیل نیاز به وسایل اصلاح ابرو مانند :

  1. دسته تیغ اصلاح
  2. تیغ اصلاح یکبار مصرف
  3. موچین
  4. قیچی ابرو

نیاز دارد.

بی حس کننده ها

در ابتدای شروع هر کار تاتو شما نیاز به بی حسی ها و یا سر کننده ها دارید.بی حسی های پمادی برای ابتدای کار و بی حسی های مایع برای حین کار تاتو و زمانی که زخم باز شده باشد.
بهترین بی حسی برای قبل از شروع کار پماد بی حسی زایلاپی و بهترین بی حسی برای حین کار تاتو بی حسی مایع ژانولت است. البته این بی حسی ها تاکنون بهترین و ایمن ترین بی حسی ها بوده اند. در آموزش طریقه بی حس کردن ابرو در همین سایت ؛ نحوه عملکرد بی حسی زایلاپی را به طور کامل توضیح داده ایم.

سایر ابزار و وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن در ابتدای شروع کار

همچنین در فیلم کامل توضیح داده ایم که وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن در ابتدای کار چه چیزهایی است. وسایلی همچون :

  1. مداد کنته طراحی
  2. خودکار معمولی
  3. دستکش لاتکس
  4. استند نگه دارنده دستگاه
  5. پد سکه ای
  6. دستمال مرطوب کودک
  7. پک وسایل یکبار مصرف تاتو
  8. سه راه برق
  9. اسپری ویا مایع ضدعفونی کننده
  10. تخت مخصوص مشتری
  11. صندلی مخصوص استادکار
  12. ….

با تشکر از شما که تا انتهای این آموزش با ما بوده اید. شما میتوانید جهت استفاده از استوری های آموزشی هرروز پیج ما را به آدرس saideh.pourehsan.pmu@ در اینستاگرام دنبال کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما جهت ارتقای آموزشها نیز هستیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

وسایل مورد نیاز برای میکروپیگمنتیشن