پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند

شناخت پیگمنت رنگهای تاتو پرمابلند

پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند

در این آموزش سعی کردیم که در قالب یک مقاله ، عکسهای مختلف و یک ویدئو ، طریقه شناسایی پیگمنت چهار رنگ پرکاربرد پرمابلند را به شما آموزش دهیم.

پیگمنت تاتو چیست ؟

پیگمنتها پودرهای رنگی تاتوی بدن هستند که در آب و یا روغن حل شده و از همین طریق وارد پوست میشوند.کمپانی پرمابلند از جمله شرکتهایی است که پیگمنت ها را در آب حل میکند ، در واقع رنگهای این کمپانی با پایه آب به بازار عرضه میشوند.

این رنگها ،بدلیل کیفیت بالا وخروجی های زیبا در طولانی مدت؛یکی از پرفروش ترین رنگهای موجوددر بازار ایران است برای همین نیز پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند بسیار مهم است.

تناژ هر رنگ تاتو

باید بدانید که هر رنگ تاتو دارای یک تناژ است. این تناژ با استناد به چرخه رنگها میتواند سرد ، گرم و یا خنثی باشند.

برای اینکه شما بتوانید ترکیب رنگ صحیح را با توجه به پیگمنت پوست مشتری بسازید باید تناژ هر رنگ را بدانید و آن رنگ را بشناسید.

در آموزش پیگمنت شانسی رنگهای تاتو پرمابلند شما با تناژ چهار رنگ پرکاربرد :

  1.  اسپرسو پرمابلند
  2. روکسی پرمابلند
  3. امبر پرمابلند
  4. آی لاینر پرمابلند

آشنا خواهید شد.

شناخت پیگمنت رنگها تاتو پرمابلند

روش های شناخت پیگمنت هر رنگ

برای شناخت تناژ هررنگ تاتو روشهای مختلفی وجود دارد که در ذیل به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد ؛

شما میتوانید یک قطره از رنگ را روی دستتان بکشید و رنگی که از انتهای آن دیده میشود ؛ تناژ ان را مشخص میکند که این روش زیاد دقیق نیست.

روش دیگر انداختن یک قطره از رنگ مورد نظر در یک لیوان شیشه ای آب است .معمولن رنگی که در لیوان دیده میشود تناژ آن را مشخص میکند.

ولی پیشنهاد ما اینست که برای پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند ویا هر رنگ تاتوی دیگر پی بردن به رنگ خروجی آن بعد از گذشت زمان  ؛

1-رنگ اسپرسو پرما بلند – قهوه ای تیره

ابتدا یک قطره از رنگ را روی گوش پاک کن خیس بریزید :

تناژ رنگ تاتو

و مانند تصویر زیر روی یک کاغذ تمیز و سفید بکشید :

تناژ رنگ اسپرسو پرمابلند

این رنگی که در تصویر بالا میبیند خروجی رنگ قهوه ای اسپرسو پرمابلند است .همینطور که در تصویر میبیند در نهایت و انتهای خط ، رنگ در عین تیرگی رو به بنفش میرود و این نشان دهنده سرد بودن رنگ است.

رنگ قهوه ای اسپرسو پرمابلند

رنگ تاتو اسپرسو پرمابلند یک رنگ قهوه ای تیره است که به گفته خود کمپانی این رنگ دارای تناژ سرد و مایل به خنثی است.

از این رنگ برای انداختن خطوط میکروبلیدینگ استفاده میشود و معمولن بعد از گذشت زمان خروجی دودی و تیره خواهد داشت.در دوره آموزش مجازی میکروبلیدینگ تیم ما به طور کامل و گام به گام این تکنیک را آموزش میبینید.

از رنگ اسپرسو پرمابلند بدلیل تیره بودن و اینکه شبیه به رنگ موهای ابروی آقایان نیز است در میکروبلیدینگ ابرو برای آقایان نیز استفاده میشود.

در هاشور ابرو و یا کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز میتوان از رنگ اسپرسو استفاده کرد .البته باید دقت کنید که بدلیل اینکه کاشت رنگ در کار با دستگاه قوی تر است ، بهتر است مقداری از رنگهای خنثی کننده و یا روشن کننده را با رنگ اسپرسو ترکیب کنید.در آموزش مجازی شناخت پوست و رنگ در آرایش دائم ما این مبحث را به طور کامل آموزش داده ایم و ترکیب رنگهای مناسب هر پوست را نیز به صورت مفصل بیان کرده ایم.همنچنین رنگشناسی در میکروپیگمنتیشن را به طور کامل شرح داده ایم.

2-رنگ روکسی پرمابلند – قهوه ای متوسط

رنگ پرکاربرد دیگر از کمپانی پرمابلند رنگ قهوه ای روکسی است.

رنگ روکسی پرمابلند

این رنگ همانطور که در تصویر زیر میبیند در ابتدا قهوه ای متوسط است و سپس به رنگ روشن و نارنجی تبدیل میشود.در نتیجه با توجه به ماهیت رنگ نارنجی و قرمز این رنگ جز دسته رنگهای گرم کمپانی پرمابلند محسوب میشود.

رنگ روکسی پرما

رنگ روکسی پرمابلند یک رنگ قهوه ای دارای تناژ قرمز است و درنتیجه مناسب پوستهای سرد است. پوست سرد مانند افرادی که دارای رنگدانه آبی در پوست خود هستند . افراد گندمی تیره و یا سبزه دارای پیگمنت آبی و در نتیجه پوست سرد هستند.

مبحث شناخت پیگمنتهای پوست یکی از مباحث مهم در لاین آرایش دائم است که ما در دوره آموزش مجازی شناخت پوست و رنگ در آرایش دائم به صورت مفصل به آن پرداخته ایم.

همینطور که قبلا نیز اشاره شد بهتر است که برای تکنیک میکروبلیدینگ از رنگهای تیره استفاده شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.رنگ روکسی به تنهایی مناسب میکروبلیدینگ نیست و باید به صورت ترکیبی با رنگهای تیره تر استفاده شود.

ولی در میکروپیگمنتیشن و یا هاشور ابرو ، شما به راحتی میتوانید از این رنگ برای افراد دارای پوست سبزه و سرد استفاده کنید و خروجی و هیلد بسیار زیبایی خواهد داشت و به مرور زمان نیز دچار بدرنگی نمیشود.

در ادامه باید اضافه کنیم ؛ همینطور که گفتیم رنگ روکسی پرمابلند یک رنگ قهو ای روشن و گرم است و از ان میتوان برای روشن کردن قهوه ای های تیره و یا تغییر تناژ رنگهای سرد نیز از ان استفاده کرد.

3-رنگ آمبر پرمابلند – قهوه ای روشن

رنگ آمبر پرمابلند یک رنگ قهوه ای طلایی و روشن با تناژ گرم است.

رنگ آمبر پرمابلند

همینطور که در تصویر میبیند در ابتدای پیگمنت آن هم روشن بودن رنگ کامل واضح است. اینچنین رنگهایی معمولن رنگدانه زرد بیشتری نسبت به سایر رنگهای تیره تر دارند. و جز دسته قهوه ای های طلایی به حساب می ایند.به تصویر زیر نیز با دقت نگاه کنید .

رنگ آمبر پرمابلند

در انتهای خط ؛ پیگمنت کم کم رو به زردی و یک مقدار نارنجی میرود ک اسن نشان دهنده گرم بودن این رنگ است.

رنگ آمبر کمپانی پرمابلند بدلیل روشن بودن مناسب میکروبلیدینگ نیست و معمولن از ان برای روشن کردن ترکیب رنگهای تیره استفاده میشود . هرچند که این رنگ یک رنگ گرم است ولی تناژ رنگ اصلی را در ترکیب رنگ زیاد تغییر نمیدهد و فقط رنگ را روشن تر میکند.

در لاین هاشور ابرو شما میتوانید این رنگ را به راحتی با رنگای تیره ترکیب کرده و استفاده کنید.

4- رنگ آی لاینر پرمابلند -مشکی

رنگ مشکی ای لاینر یکی از رنگهای پرفروش مناسب خط چشم از کمپانی پرمابلند به شمار می آید.

رنگ آیلاینر پرمابلند

تجزیه پیگمنت این رنگ را در تصویر زیر در قسمت آخر میبیند.همینطور که مشخص است رنگ از مشکی تیره به سمت دودی میرود و رنگدانه ای به جز دودی دیده نمیشود.

رنگ آی لاینر پرما

معموولن رنگهای مشکی دارای ماهیت سرد هستند و بهتر است که هنگام استفاده از رنگهای گرم در ترکیب آنها استفاد شود.

برای ترکیب رنگ برای خط چشم ؛بهتر است به ازای هر چهار قطره از رنگ مشکی آی لاینر ، یک قطره رنگ قهوه ای روکسی که تناژ گرمی دارد استفاده شود.پیگمنتر میتواند برای کاشت رنگ بهتر ، 10 تا 15 دقیقه قبل از کار رنگ را در تشتک انگشتی  بریزد تا یکم غلیظ تر شود.در این حالت تاحدودی رنگ غلیظ تر شده و کاشت رنگ آسان تر میشود.

موارد استفاده رنگ مشکی آی لاینر

رنگ تاتو آی لاینر پرمابلند برای خط چشم ، بنمژه و شید چشم مناسب است و بهتر است که برای ابرو استفاده نشود.  در آرایش دائم معمولن از رنگهای مشکی برای ابرو استفاده نمیشود.

 

آیا رنگ خط چشم آی لاینر پرمابلند بعد از گذشت زمان سبز و یا آبی میشود ؟

قابل ذکر است که بدلیل ساختار پوست انسان و جنس پلک چشم ؛ معمولن رنگهای مشکی خط چشم بعد از مدتی به رنگ دودی تبدیل میشوند که این طبیعی است . ولی تغییر رنگ خط چشم به رنگهای آبی و یا سبز نشان دهنده ترکیب رنگ اشتباه و یا اجرای تکنیک اشتباه است.

در صورت اینکه پیگمنتر تکینک صحیح را در کانتور چشم اجرا کند ، رنگ ای لاینر به خاطر پیگمنت غلیظی که دارد معملون تغییر رنگ نمیدهد و فقط ممکن است دودی شود .

کلام آخر

شما با انجام تکنیکی که در این مقاله با عنوان پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند آموزش دادیم میتوانید پیگمنت تمامی رنگها را مشخص کنید و در نتیجه پی ببرید که هر رنگی چه تناژی دارد.

حتما این آزمایش را انجام دهید و روی تشخیص پیگمنت رنگها فکر کنید ، بدلیل اینکه یکی از ابزارهای مهم کار هر پیگمنتری رنگ مصرفی است و اینکه بتواند ترکیب رنگ مناسب را با توجه به پوست هر فرد درست کند و خروجی زیبا داشته باشد.

پیشنهاد ما اینست که از رنگهایی استفاده کنید که کیفیت و شهرت بالایی دارند و آزمایشات لازم روی انها انجام شده باشد.و دارای تاییدیه ها و استاندارد های لازم باشند.بدلیل اینکه شما رنگ را به پوست مشتری خود تزریق میکنید و در صورت بی کیفیت بودن ؛ ممکن است آسیب های غیر قابل جبرانی وارد شود.

کمپانی پرمابلند یک شرکت معتبر است که رنگهای با کیفیت را طبق استانداردهای روز دنیا تولید میکند. این شرکت  تناژ هررنگ را هم مشخص میکند و نکته جالب و قابل توجه در مورد این رنگها اینست که ماندگاری بالا و عالی دارند و معمولن با مرور زمان تغییر تناژ نمیدهند.

و در آخر اینکه برای استفاده از استوری های آموزشی ما که به صورت روزانه در پیج گذاشته میشود میتواند پیج اینستاگرام ما را از اینجا فالو کنید .

ادرس پیج اینستاگرام ما : saideh.pourehsan.pmu@

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

پیگمنت شناسی رنگهای تاتو پرمابلند