میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد، میکروبلیدینگ است. میکروبلیدینگ یک روش آرایش دائم بر روی ابرو هاست که نتایجی بسیار طبیعی و واقعی ارائه میدهد. این کار توسط ابزار خاص و توسط افراد متخصص انجام میشود. این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو دانست. اگر شما هم ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دوست دارید و به دلایلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی
میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی در آکادمی سعیده پور احسان

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی

ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به چهره افراد تنوع ببخشد. شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو، مداد ابرو، ریمل ابرو، ماژیک ابرو و… را تولید کنند تا خانم‌های عزیز بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود درآورند.

اما اشکال اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی است و درنهایت فرم مصنوعی به ابروها می‌بخشد. ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای افراد آسیب بزند و باعث ریزش شود.

برای حل چنین مشکلاتی روش‌های  متعددی به وجود آمده است که افراد را به آرزوی خود یعنی داشتن ابروهایی خوش‌فرم با پهنای مناسب می‌رسانند.

کاشت ابرو

یکی از این روش‌هاست که درست مثل کاشت مو انجام می‌شود و موهایی کاملا طبیعی را به افراد هدیه خواهد داد. ما در این مقاله به بررسی میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی خواهیم پرداخت.

معایب:

متاسفانه همه افراد نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. این موضوع می‌تواند دلایلی مانند مشکلات مالی، ترس از جراحی یا نداشتن بانک موی مناسب داشته باشد.

میکروبلیدینگ ابرو

یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد.

مزیت

نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

– روز انجام فرآیند میکروبلیدینگ ورزش نکنید

– افتاب نگیرید یا با صورتی که دچار افتاب سوختگی شده به مرکز موردنظر براي انجام میکروبلیدینگ مراجعه نکنید.

– 24 ساعت پیش از انجام میکروبلیدینگ بعضی داروها، از جمله آسپیرین، نیاسین، ویتامین Eیا ایبوپروفن استفاده نکنید.

– در روز انجام فرآیند الکل و کافئین استفاده نکنید.

– 3 روز قبل از میکروبلیدینگ ابروهایتان را رنگ نکنید

– توجه داشته باشید در حین قائدگی حساسیت شما بیش تر خواهد بود.

اگر در شهر شیراز هستید میتوانید با تماس با مرکز ما به شماره 09172334738 از مشاوره رایگان قبل از خدمات تاتوی دائم صورت و بدن بهره مند شوید.همچنین پیشنهاد میشود به شما که از پیج آموزشی اینستاگرام ما دیدن کنید.به ادرس saideh.pourehsan.pmu@

در این مقاله شما میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی آشنا شدید در ادامه به بررسی سایر جوانب می پردازیم.

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

توصیه ميشود پس از میکروبلیدینگ نواحی اطراف ابرو را بطور ملایم با استفاده از پنبه و سرم نمکی تمیز کنید

از کرم هایی که براي شما تجويز شده است بطور منظم استفاده کنید به صورتی که هر 4 ساعت یک بار آن را تمدید کنید

تا یک هفته بعد هم از انجام فعالیت هایی که باعث ميشود ابروها خیس شود مانند ورزش کردن و یا آب زدن به اطراف ابروها جلوگیری نمائید.

نگران تیرگی بیش از حد ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ فیبروز نباشید چرا که حداقل 30% از آن به مرور کمرنگ شده و حالت طبيعي تری بخود می گیرد.

انجام میکروبلیدینگ برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که در یکی از گروه‌های زیر قرار دارند بهتر است برای پر کردن ابروهای خود، متقارن سازی یا اصلاح فرم ابروها به فکر راهکار دیگری باشند.

  • افراد با سابقه اگزما،
  • افرادی که پوست کلوئیدساز دارند؛ به این معنا که زخم‌های آن‌ها بعد از بهبود گوشت اضافه می‌آورد.
  • افراد مبتلا به دیابت و بیماری‌های خود ایمنی،
  • خانم‌های باردار،
  • افراد مبتلا له پسوریازیس و اسکلردرمی،
  • افراد دارای اختلال در انعقاد خون،
  • افراد دارای عفونت‌های قارچی یا باکتریایی فعال یا زخم باز در اطراف ابروها.

ماندگاری میکرو ابرو

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو بین ۱۲ تا ۱۸ ماه خواهد بود و پس از این بازه‌ زمانی نیاز به ترمیم مجدد میکروبلیدینگ است. چرا که پس از این بازه‌ زمانی رنگدانه‌ها به مرور زمان کمرنگ شده و در نهایت محو می‌شوند. البته توجه به این نکته ضروری بوده که ماندگاری میکروبلیدینگ در افرادی که پوست چربی دارند، کمتر از این مقدار می‌باشد و بازه‌ زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماه برای افرادیست که پوست‌ نرمال یا خشک دارند.

میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو

از دیگر عواملی که در ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو تاثیرگذار است می‌توان به کیفیت و نوع رنگ استفاده شده برای میکروبلیدلینگ، نحوه کار و میزان مهارت فردی که میکرو ابرو را انجام می‌دهد و همچنین رعایت نکات لازم قبل و بعد از میکروبلیدینگ اشاره کرد. همچنین ترمیم ابروها در موعد مقرر نیز می‌تواند به افزایش ماندگاری میکروبلیدینگ کمک کند.

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به متخصص آن که دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او دارد مراجعه کنید.

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی

نکته کلیدی: این که این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود.

راه های ارتباطی با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

اگر به آموزش میکروبلیدینگ ابرو  به صورت مجازی علاقه مند هستید میتوانید از آموزش های مجازی ما در همین سایت و آموزش های حضوری ما در شهر شیراز استفاده کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

میکروبلیدینگ ابرو چیست ؟ بررسی مزایا، معایب و عوارض احتمالی