صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو

صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو

در این مقاله  همراه آکادمی سعیده پور احسان  باشید تا صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو آشنا شوید. ابرو یک عضو بسیار مهم در زیبایی صورت به شمار می رود چرا که ابرو قاب صورت شماست. به لطف پیشرفت ها زیاد که در زمینه های ارایشی بدست امده نگرانی افراد در مورد فرم دهی و حالت دلخواه ارایش ابرو از بین رفته است.

راه های جدید برای زیبایی ابرو ها کدامند؟

میکروبلیدینگ و زیبایی ابرو

میکروبلیدینگ نوعی آرایش نیمه دائمی است که برای پر کردن، جلوه دادن و زیبایی ابرو استفاده می شود.

این فرآیند با ایجاد ضربه‌های مشخص در ابرو، با استفاده از سوزن و جوهر رنگدانه انجام می‌گردد و قرار دادن رنگدانه در لایه های بالایی پوست به شما امکان می دهد تا شکل ابروهای خود را تغییر داده یا آن ها را ضخیم تر نشان دهید.این فرآیند حدود دو ساعت طول می کشد..

میکروبلیدینگ مخصوصاً برای کسانی که ابروهای نازک، کم پشت یا نازک دارند.

میکروشیدینگ

این متد با استفاده از رنگ کردن پوست زیرین ابرو حاصل می شود که دیگر جای خالی در میان ابرو ها وجود ندارد.به واسطه اینکه برای مدت زمان طولانی (تقریبا یکسال )باقی نمی ماند مناسب افرادی با پوست چرب و براق است که به دنبال ابروهای پهن و بدون جای خالی هستند.

به دو روش با ابزار دستی و اتوماتیک انجام میشود و مانند زمانی که از سایه ابرو استفاده میکنید جلوه ای متفاوت و زیبا به ابروهای شما می بخشد.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروشیدینگ

میکروبلیدینگ قلمی است که دارای تیغه هایی دارای 10 تا 12 تیغه میباشد. در حالی که تکنیک میکروشیدینگ معمولا با ماشین انجام می گیرد و تعداد جلسات کمتر و درد کمتری و ماندگاری کمتری دارد.

تفاوت-میکروبلیدینگ-و-میکروشیدینگ/سعیده پور احسان/صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو

اگر در شهر شیراز هستید میتوانید آموزش صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو با تماس با مرکز ما به شماره09172334738 از مشاوره رایگان قبل از خدمات تاتوی دائم صورت و بدن بهره مند شوید.همچنین پیشنهاد میشود به شما که از پیج آموزشی اینستاگرام ما دیدن کنید.به ادرس saideh.pourehsan.pmu@

میکروفیچرینگ

میکروفیچرینگ زیرشاخه میکروبلیدینگ محسوب میشود و تنها تفاوت آن این است که ماندگاری میکروبلیدینگ را ندارد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد ولی میکروبلیدینگ در بیشتر قسمتهای ابرو به کار میرود حال انکه در این روش فقط در قسمت های خالی مورد استفاده قرار میگیرد.

این روش مناسب افرادی است که ابروهای پری دارند و تنها میخواهند فضای خالی بین انها را پر کنند. در این مقاله با صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو آشنا می شوید در ادامه روش فیبروز را شرح خواهیم داد.

فیبروز ابرو

بنیانگذار تکنیک فیبروز ابرو شرکتی صربستانی است که با توجه به استقبال افراد این روش در کشور ما نیز مورد استفاده قرار گرفته است.فیبروز ابرو روشی غیر دائمی است و با سوزن های یکبار مصرف انجام میگیرد.چون در فیبروز رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ ندارند بنابرابن بعد از انجام چنان چه از کار ناراضی بودید میتوانید ان را پاک کنید.

توجه داشته باشید که چند روز قبل از انجام فیبروز (حدودا 10 روز) ابروهای خود را رنگ نکنید.

ایده آل  ترین پوست برای این روش پوستی خشک و معمولی است شما میتوانید برای مشاوره در خصوص نوع پوست خود با مشاورین آکادمی سعیده پور احسان در تماس باشید.

اکستنشن ابرو

به اکستنشن ابرو مانند اکستنشن مژه یا مو است. این اکستنشن موهای ابرو که ظاهری فوق العاده طبیعی و کامل را ارائه می دهد، برای تمامی افرادی که به دنبال روشهای جدید زیبایی ابرو هستند، مناسب است.

پس از مشاوره اولیه در آکادمی سعیده پور احسان، تکنسین طرح کلی ابروی جدید شما را ترسیم می کند تا بتوانید نتایج را احساس کنید. سپس از یک چسب  جراحی برای چسباندن اکستنشن ها به موهای طبیعی ابرو (یا مستقیماً روی پوست) استفاده می کنند. هر چهار هفته یکبار نیاز به تمدید مجدد است.

لمینت ابرو

لمینت ابرو یک فرآیند سه مرحله‌ای است که شامل:

  1.  استفاده از محلول پرکننده برای شکستن پیوندهای درون ابرو
  2.  استفاده از محلول ثابت‌کننده برای تنظیم و فرم دادن به موها به شکل جدید
  3. استفاده از سرم ابرو برای بازگرداندن رطوبت است. برگشت به ابروها و پوست

لمینیت ابرو روشی است که موهای ابرو را نرم و صاف می‌کند و به ابروها اجازه می‌دهد به روش‌های مختلفی صاف، براق، کمانی یا کرکی شوند

تاتو ابرو

در این روش رنگ به وسیله سوزن های مخصوص وارد پوست شده و  تاتو صورت میگیرد.از انجایی که تاتو ابرو انواع مختلفی دارد هر فرد با توجه به سلیقه خود اقدام به انام یکی از این موارد میکند.انواع تاتو ابرو عبارتند از :

  • تاتو ساده
  • سایه دار
  • هاشور
  • فیبروز ابرو
  • شیدینگ
  • میکروبلیدینگ

برای اطلاع از روش های مراقبت از تاتوی ابرو مقالات قبلی ما در آکادمی سعیده پور احسان بررسی کنید.

میکروپیگمنتیشن ابرو

این روش بسیار پیشرفته بوده و با استفاده از یک دستگاه دیجیتال مخصوص انجام میگیرد.به نحوی که تمام ریزه کاری های ابرو به نحوی طبیعی قابل مشاهده است.این روش نسبت به تاتو ابرو بسیار ایمنتر است و به همین دلیل مخاطبان بسیاری دارد.

میکروپیگمنتیشن ابرو به عنوان روشی نیمه دائمی برای آرایش ابرو شناخته شده است. در آن با استفاده از تزریق پیگمنت های رنگی به سطح اپیدرم که لایه دوم پوستی است تزریق میشود.

کاشت ابرو

افرادی که از کم پشتی و ریزش ابرو رنج می برند می توانند با کاشت ابرو این مشکل را رفع کنند.بسیاری از افراد به سراغ عمل های میکروبلیدینگ و هاشور ابرو و میکروشیدینگ و … نمی روند،

چرا که این عمل ها نه تنها ظاهری طبیعی به ابرو نمی بخشد بلکه داراس عیوبی نیز هست.برای کاشت ابرو معمولا از موهای کنار گوش استفاده می کننند چرا که بسیار شبیه به موی ابرو است.

روشهای جدید زیبایی ابرو از کجا پدید می آید؟

قبل از سال 2010، روند زیبایی معمولاً از صفحات مجلات، تیم های هفته مد و فرش قرمز سرچشمه می گرفت. اما در 6 اکتبر همان سال، اینستاگرام به اپ استور اپل اضافه شد.

در کمتر از ده سال، برنامه اشتراک‌گذاری عکس از فیدهای پر از حیوانات خانگی و عکس‌های تعطیلات، به شبکه‌هایی آپلود شدند.

 

این کار باعث شد تا به یکباره زمانی که یک مدل جدیدی مد می شود، همگی بتوانند از آن استفاده کنند و جالب است که بدانید هیچ عنصر آرایشی بیش از ابرو تحت تأثیر «افکت اینستاگرام» قرار نگرفته است. خوشبختانه، این روندها چرخه‌ای هستند و آنچه بیرون می‌رود در نهایت دوباره به سمت خود بازمی‌گردد.

 

کلام آخر

به طور کلی روشهای جدید زیبایی ابرو امروزه آنقدر در دسترس می باشد، که شما می توانید به راحتی یکی از این موردها را انتخاب کرده و به آسانی ابروهای خودتان را جدید کنید. ابروها در چهره شما تاثیر بسزایی دارد و با به روز کردن مدل ابروهایتان، مدرن تر شوید. در نهایت برای دیدن نتایج کمی صبور باشید!موهای ابروهای شما مانند موهای سر شما است ، در یک چرخه رشد می کند و ممکن است کمی طول بکشد تا همه موها به طور یکنواخت رشد کنند. هنگامی که در این دوره رشد مجدد با شکاف ها یا شکاف هایی روبرو هستید این مبارزه شوخی ندارد.

راه های ارتباطی با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

همچنین اگر به آموزش روش های زیبایی ابرو  علاقه مند هستید می توانید صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو از آموزش های مجازی ما در همین سایت و آموزش های حضوری ما در شهر شیراز استفاده کنید
Facebook
Twitter
LinkedIn

صفر تا صد روشهای جدید زیبایی ابرو