فیبروز ابرو چیست؟ بررسی 0 تا 100 مزایا و معایب فیبروز ابرو/تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز، روش و متدی جدید برای میکروبلیدینگ ابرو برای ایجاد خطوط هاشور می باشد نام متد فیبروز برگرفته از آکادمی فی(phi) در صربستان بوده که  توسط برانکو بابیک این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده است. از جمله زیر مجموعه ای این روش میتوان به بولدبروز ، فشن بروز ، برزیلی ، چاینیز ، لیفت  ، هایپر ، هالیوودی اشاره نمود. طراحی ابروها با روش فیبروز کاملا متناسب با اجزای صورت انجام می شود به همین دلیل کاملا حالت طبیعی را دارا می باشد و ابروهای ایجاد شده کاملا شبیه ابروهای طبیعی خواهند بود. به شما پیشنهاد میکنم این مطلب را تا  انتها مطالعه کنید تا با هر آنچه که در مورد فیبروز باید بدانید آشنا شوید.

فیبروز ابرو در آکادمی سعیده پور احسان
فیبروز ابرو در آکادمی سعیده پور احسان

دستگاه فیبروز ابرو

در روش فیبروز ابرو برای ایجاد خطوط از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود تنها دستگاه مورد استفاده در این روش قلم میکروبیلدینگ بوده که یک دستگاه قلمی است و با استفاده از دست، تاتوکار به صورت ماهرانه و هنرمندانه می توانند خطوط و نقاط بسیار ظریف و طبیعی را در ابرو ایجاد کند. سوزن های مورد استفاده در این دستگاه بایست با هر بار استفاده تعویض گردد چرا تاتوکاری و متد فیبروز روشی بسیار حساس بوده و بایست در آن تمامی نکات بهداشتی را رعایت نمود و همچنین در صورت مواجه شدن با حساسیت های پوستی بایست در اسرع وقت به پزشک متخصص زیبایی سلامتی مراجعه نمایید.

انواع روش های هاشور ابرو

امروزه روش هاي زیادی براي پركردن بخش هاي كمبود و زيباسازي ابروها وجود دارند كه مي توانند نهايتا منجر به داشتن ابروهايي زيبا و پرپشت شوند. آرایش دائم (میکروپیگمنتیشن) و آرایش نیمه دائم (میکروبلیدینگ) برای طراحی و زیبایی چهره و فرم دهی ابرو، چشم، لب و … انجام می شود. میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروبلدینگ ابرو، نانوپيگمنتيشن، ميكروشيدينگ، ميكروميكس، فيبروز، ديجيتال بليدينگ، بلد بروز، هيبريد بروز، سكترد بروز….. انواع روش های میکرو و تاتو برای زیبایی ابروها هستند.

تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز

میکروبلیدینگ روش نیمه دائمی ست که بصورت دستی و با استفاده از قلمی که از چند سوزن تشکیل شده، خطوط نازک و بسیار طبیعی مانند تارهای ابروی طبیعی بوسیله رنگدانه ها در قمست های خالی ابرو ایجاد می کند تا ابروها زیباتر و پر تر دیده شوند. فیبروز ابرو از تکنیک های میکروبلیدینگ است که به همین روش جهت زیبایی و آرایش ابرو استفاده می شود و دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیاست. با استفاده از فیبروز ابرو نواقص ابرو پوشانده شده و قسمت خالی و نا قرینه ابرو فرم دهی می شود. علاوه بر فیبروز ابرو می توان از میکرو لب، خط چشم و بنمژه نیز برای رفع نواقص و زیبایی استفاده کرد.

آکادمی سعیده پوراحسان/فیبروز ابرو چیست

اگر در شهر شیراز هستید میتوانید با تماس با مرکز ما به شماره09172334738 از مشاوره رایگان قبل از خدمات فیبروز توسط سعیده پوراحسان  بهره مند شوید.همچنین پیشنهاد میشود به شما که از پیج آموزشی اینستاگرام ما دیدن کنید.به ادرس saideh.pourehsan.pmu@

مزایای فیبروز

  • با توجه به ابزار و امکانات موجود در روش فیبروز، در این روش امکان قرینه سازی هر دو ابرو با هم وجود دارد.
  • در فیبروز امکان فرم دهی به تاج و آرک ابروها به طور کامل وجود دارد.
  • ابروهای طراحی شده به روش فیبروز، حالت بسیار ظریف و طبیعی به ابروهای شما می دهد که امکان تشخیص انجام فیبروز برای دیگران وجود نخواهد داشت.
  • با توجه به عمق تزریق جوهر در روش فیبروز امکان پاک کردن راحت این نوع تاتو وجود دارد و بنابراین تغییر حالت دادن حالت ابرو به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
  • فیبروز نسبت به روش های قدیمی تر تاتوی ابرو درد و سوزش کمتری دارد. به دلیل اینکه در این روش در عمق کمتری کار می شود.
  • همچنین پس از اتمام فیبروز، التهاب و تورم کمتری نسبت به روش های دیگر تاتو وجود دارد. درگذشته اغلب کسانی که تاتو انجام می دادند، به دلیل التهاب و قرمزی پوست، تا چند روز نمی توانستند در جمع حاضر شوند. اما در فیبروز این مشکل وجود نخواهد داشت.
  • نکته ی دیگری که جز مزایای فیبروز محسوب می شود، دقت بیشترانجام کار در این روش می باشد. به دلیل دستی بودن انجام فیبروز، فیبروزکار دارای آزادی عمل بیشتری خواهد بود. بنابراین اگر فیبروز کار شما از مهارت کافی برخوردار باشد، امکان طراحی قرینه ابروها و طبیعی تر شدن نتیجه کار را خواهد داشت.

نکاتی که در مورد فیبروز ابرو

آگاهي از اين شيوه ها، توأم با تخصص و ديد زيباشناختي، شناخت انواع پوست ها و علم بر مواد و دستگاه ها و در نهايت داشتن سليقه و طراحي زيبا و متناسب با جام چهره، و مهمتر از همه بهره گيري از مواد، رنگ ها و تجهيزات روز دنيا؛  همه از نكات بسيار مهم است كه به سختي يكجا جمع مي گردد.

 آرايش دائم و نیمه دائم، ميكاپ نيست كه با شستن از روي چهره پاك شود!! بنابراین در انتخاب پیگمنت آرتیست و مرکز میکروپیگمنتیشن و مدل هاشور ابرو باید به خوبی تحقیق و دقت کنید.

 

  • فیبروز ابرو معمولا مناسب پوست های خشک و نرمال می باشد.
  • 10 روز قبل از انجام فیروز، ابروها را رنگ نکنید.
  • رنگ تاتو ابرو انتخابی زیاد روشن نباشد.
  • ارک ابرو و دم ابرو در مرحله دوم ترسیم شود.
  • اگر می خواهید رنگ تاتو کم رنگ نباشد باید ضخامت استروک ها را 2 برابر کنید.
  • با توجه به نوع پوست مراحل انجام فیبروز را انجام دهید ممکن است فیبروز ابرو در چند مرحله انجام گیرد.
فیبروز ابرو چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

توجه داشته باشید که این روش آرایش ابروها مناسب افرادی می باشد که تا به حال روش تاتو بر صورت آنها انجان نشده است.در صورتی که افراد از تاتو استفاده کرده باشند اجرای این روش امکان پذیر نخواهد بود چرا که فیبروز ابرو به قدری ظریف می باشد که در ابروهای تاتو شده نمی توان این طرح را مشاهده کرد. هم چنین برای اجرای این متد بایست پوست فرد عاری از هرگونه زخم و آسیب باشد با توجه به این موضوع می توان نتیجه گرفت افرادی که در این قسمت از صورت خود دچار آسیب هستند تا بهبود آن بایست انجام فیبروز را به تعویق بیندازند.

موارد منع  فیبروز ابرو

  1. اختلالات پوستی مانند پسوریازیس،  ویتیلیگو، روزاسه، کلوئید ها، لوپوس،  هرپس یا تبخال ،  اسکلرودرمی،درماتوگرافیسم،پورپورای،ترومبوسیتوپنیک،ایدیوپاتیک،سندرم،اهلرز،.دانلوس،تریکوتیلومانیا ، هیپوپیگمانتاسیون.
  2. مشتریانی که داروهای تیروئید آکوتان رقیق کننده های خون (ضد انعقاد ها)0 مانند آسپرین یا سایر اشکال دارو، انسولین و داروهای شیمی درمانی مصرف می کنند.
  3. بارداری وضعیتی است که در آن بدن ما کمی متفاوت عمل می کند عملکرد سیستم ایمنی نیز متفاوت است، همانطور متابولیسم، و بدن مایعات بیشتری را در خود ‎نگه می دارد و غیره
  4. برای مادران شیرده و همچنین در دوران بارداری، به دلیل کمبود اطلاعات بالینی، باید از کار خودداری شود بی حسی های موضعی در تئوری می توانند اثرات مضری روی جنین داشته باشند، اما در عمل، هرگز چنین اتفاقی نمی افتد به طور کلی به مادران توصیه می شود 6 الی 8 ساعت پس از استفاده از بی حسی دوشیدن شیر رامتوقف کنند. بنابراین یک بار دیگر تکرار می کنیم، درمان را برای زنان باردار یا شیرده انجام ندهید باور کنید، شما به این نوع !احساس گناه و این چنین هیاهویی نیاز ندارید
نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی موضوع فیبروز ابرو چیست؟ تفاوت فیبروز و تاتو و هزینه فیبروز پرداختیم با استفاده از این تکنیک ها بی شک رضایت کافی را کسب خواهید کرد و زیبایی بی نظیری را به ابروهای خود هدیه خواهید کرد توجه داشته باشید یک فیبروز کار یا مدرس فیبروز باید مدرک از آکادمی فیبروز اخذ کرده باشد به این افراد لوگوی مخصوص فیبروز داده می شود و در سایت اصلی فیبروز نیز نام آن ها درج می شود. بنابراین می توان آن ها را از طریق لوگو و کدی که زیر لوگوی آن ها نمایش داده می شود، تشخیص داد.

شما میتوانید آموزش فیبروز ابرو چیست؟ بررسی 0 تا 100 مزایا و معایب فیبروز ابرو/تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز  و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در شیراز و مشاوره رایگان قبل از خدمات تاتو بدن و صورت بهره مند شوید.

راه های ارتباطی با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

فیبروز ابرو چیست؟ بررسی 0 تا 100 مزایا و معایب فیبروز ابرو/تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز