وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو

وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو

ابزار و وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی با محلول کالرلیفت بایوتاچ

ریموو تاتوو چیست ؟

به تکنیک خارج کردن رنگهای تاتوی قدیمی از پوست ، ریموو میگویند. در این مقاله آموزشی سعی کردیم ابزار و وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو را توضیح دهیم.

عمل ریموو با تکنیکهای مختلفی مانند ریموو با لیزر و ریموو با محلولهای ریموور و … انجام میشود.

در این مقاله سعی کردیم در مورد ابزار و وسایل موردنیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی با محلول کالرلیفت بایوتاچ توضیح دهیم.

در دوره آموزش مجازی ریموو تاتوی قدیمی ، این تکنیک پرسود را به صورت گام به گام و از صفر آموزش داده ایم.

معرفی محلول ریموور کالرلیفت بایوتاچ

محلول ریمور کالرلیفت از برند بایوتاچ محصول کشور آمریکا است که برای ریموو تاتو و پاک کردن رنگدانه های قدیمی و تاتو هایی که در سالهای گذشته زده شده است ، استفاده میشود .از این ریموور میتوان برای پاک کردن تاتوی قدیمی ابرو ، خط چشم و رژلب و… استفاده کرد. این ریموور ماهیت اسیدی دارد و عوارض جانبی خاصی ندارد.

یکی از مهم ترین ابزار و وسایل موردنیاز برای ریموو تاتوی قدیمی ، محلول ریموور است.

باید توجه کنید که استفاده از محلول های ریموور ؛ تکنیک و قلق خاصی دارد و پیگمنتر نباید بدون آموزش صحیح ,تکنیک ریموو را انجام دهد چون ممکن است اسیب های جبران ناپذیری به پوست مشتری وارد کند.

دستگاه میکروپیگمنتیشن مناسب برای ریموو تاتو

انجام تکنیک ریموو با دستگاه میکروپیگمنتیشن و قلم میکروبلیدینگ امکان پذیر است. ولی معمولن استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن  در ریموو بهتر است.

دستگاه میکروپیگمنتیشن در برندها و قیمتهای مختلفی در بازار موجود است.اگر شما در لاین آرایش دائم فعال هستید ، از همان دستگاه میتوانید برای تکنیک ریموو نیز استفاده کنید.

اکثر دستگاه های میکروپیگمنتیشن که در بازار موجود هستند محصول کشور چین بوده و تفاوت های چندانی باهم ندارند.یک دستگاه خوب معمولن مشخصاتی همچون : سایز مناسب ، وزن سبک ،  قابلیت تنظیم ارتفاع کارتریج و سرعت موتور ، صدا و لرزش کم را دارد.بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن نیز دستگاهی است که موتور آن متناوب کار کند .

دستگاه میکروپیگمنتیشن  یکی از وسایل ضروری است که تکنسین ریموو باید آن را داشته باشد.

کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن مناسب ریموو تاتو

ابزار دیگر از وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی ،کارتریج و یا سوزن دستگاه میکروپیگمنتیشن است که برای تکنیک ریموو استفاده میشود .دستگاه های میکروپیگمنتیشن معمولن در دو مدل کارتریج تی و پیچی در بازار اموجود هستند . این کارتریج ها ممکن است از لحاظ پایه متفاوت باشند ولی از نظر عملکرد یکسان هستند و کافی است که به دستگاه شما سوار شود.

پرکاربردترین کارتریج برای تکنیک ریموو کارتریج سه سر گرد و یا پاور است .میتوان با توجه به بزرگ بودن موضع مورد ریموو از کارتریج پنج سر گرد نیز استفاده کرد.

پیشنهاد ما اینست که بدلیل حسحس بودن تکنیک ریموو از کارتریج های فلت استفاده نکنید.

بی حس کننده ها مناسب ریموو

در ابتدای شروع ریموو تاتوی قدیمی مانند سایر لاین های تاتو شما نیاز به بی حسی ها دارید.بی حسی های پمادی برای ابتدای کار و بی حسی های مایع برای حین کار ریموو لازم است که مراجعه کننده درد کمتری را احساس کند.

بدلیل اسیدی بودن محلول های ریموو ، درد ناشی از ریموو تا حدودی بیشتر از درد ناشی از تاتو است.

بهترین بی حسی برای قبل از شروع کار ریموو ، پماد بی حسی زایلاپی است و بهترین و ایمن ترین بی حسی برای حین کار ریموو بی حسی مایع ژانولت است.

قابل ذکر است که در آموزش طریقه بی حس کردن ابرو ؛ نحوه عملکرد بی حسی زایلاپی را به طور کامل توضیح داده ایم.

رنگهای کامولاژ بایوتاچ

ازدیگر ابزار و وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی با محلول کالرلیفت بایوتاچ ، رنگهای کاموفلاژ از همین کمپانی هستند .

این رنگها با پایه روغن و در حجم ۳ میل هستند .از رنگهای کاموفلاژ برای تکنیک کاموفلاژ و اسکین سازی نیز استفاده میشود .از آنجایی که این رنگها درشت مولکول هستند، ذرات ریز شده رنگ را بخوبی جذب خود کرده و از طریق به خروج بهتر و بیشتر رنگ از زیر پوست کمک می‌ کنند.

اگر به بسته بندی محلول ریموور کالرلیفت بایوتاچ دقت کنید روی آن نوشته شده است که به ازای هر 5 تا 10 قطره از محلول ریموور یک قطره از رنگهای کاموفلاژ با توجه به رنگ پوست مشتری اضافه کرده و ترکیب کنید.

به همین دلیل هم پیشنهاد ما اینست که یکی از رنگهای کاموفلاژ را حتما در پک وسایل خود داشته باشید. میتوانید از رنگ پیور استفاده کنید که رنگ آن روشن است و از مابقی رنگها کاربرد بیشتری دارد.

نکته مهم در مورد استفاده از رنگهای کاموفلاژ اینست که بهتر است در جلسات آخر ریموو به محلول ریموور اضافه شود.

سرم شستشو

بدلیل اینکه در تکنیک ریموو میزان زخم ایجاد شده از تاتو بیشتر است و عمق بیشتری از پوست درگیر میشود باید برای پاک کردن موضع در حین کار از سرم شستشو استفاده کنید. سرم شستشو یه محلول ضدعفونی کننده نمکی است که در داروخانه ها موجود است.

سایر ابزار و وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی در ابتدای کار

در فیلم کامل توضیح داده ایم که وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو ی قدیمی در ابتدای کار چه چیزهایی است.وسایلی همچون :

  1. دستکش لاتکس
  2. استند نگه دارنده دستگاه
  3. پد سکه ای
  4. میکروبراش
  5. پک وسایل یکبار مصرف
  6. سه راه برق
  7. اسپری ویا مایع ضدعفونی کننده
  8. تخت مخصوص مشتری
  9. صندلی مخصوص استادکار
  10. ….

با تشکر از شما که تا انتهای این آموزش با ما بوده اید.میتوانید جهت فراگیری تکنیک ریموو با محلول کالرلیفت بایوتاچ اینجا کلیک کنید.

جهت استفاده از استوری های آموزشی هرروز پیج ما را به آدرس saideh.pourehsan.pmu@ در اینستاگرام دنبال کنید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما جهت ارتقای آموزشهای این سایت نیز هستیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

وسایل مورد نیاز برای ریموو تاتو