آموزش خط چشم دائم

آموزش خط چشم دائم

خط چشم دائم یا کانتور چشم از تکنیک‌های آرایش دائم است که جذابیت چشم‌های شما را چندین برابر می‌کند. کانتور خط چشم خطی نازک است که در قسمت بالایی مژه‌ها براساس سلیقه شما عزیزان طراحی و اجرا می‌شود. با استفاده از تتو خط چشم دیگر نیازی به صرف وقت برای کشیدن خط چشم نخواهید داشت و در هر شرایطی ظاهری شاداب و زیبا خواهید داشت. ما در آکادمی سعیده پور احسان از بهترین رنگدانه‌های مرغوب و استاندارد برای شما عزیزان استفاده می‌کنیم و با ارائه آموزش خط چشم دائم در خدمت شما عزیران هستیم.

انواع تاتو خط چشم و شیدینگ چشم حرفه ای

شما برای داشتن مدل تاتو خط چشم جدید و زیبا باید براساس فرم چشم و صورتتان، بهترین مدل خط چشم تاتو را انتخاب کنید. در زیر به چند مدل خط چشم دائم اشاره می‌کنیم:

مدل تاتو خط چشم بن مژه

مدل خط چشم بن مژه، بسیار ظریف است. این مدل تتوی خط چشم را هم می‌توان به صورت یک خط نازک بدون خارج شدن از ناحیه مژه انجام داد. و هم به‌صورت یک نقطه بین هر مژه اجرا کرد. این تکنیک باعث ضخیم‌تر و بلندتر بنظر رسیدن مژه می‌شود. تاتو بن مژه به معنی تزریق جوهر در بین ریشه‌های مژه است که باعث می‌شود تا ریشه‌ها و مژه‌ها پر رنگ‌تر و پر پشت‌تر دیده شود. با انجام این تکنیک زیبایی چشم‌ها دو چندان می‌شود. ما در آموزشگاه آرایشگری سعیده پور احسان به عزیزانی که نمی‌خواهند تغییر زیادی داشته باشند و به دنبال یک تغییر نچرال هستند تاتو بن مژه را پیشنهاد می‌دهیم.

تاتو خط چشم مینیاتوری و نازک

انجام مدل خط چشم نازک در عین طبیعی بودن موجب باز شدن و زیباتر شدن چشم‌های شما می‌شود. از طرفی این مدل خط چشم تتو، بهترین مدل تاتو خط چشم برای چشم‌های ریز است.و فقط یک خط باریک است که پشت پلک ها کشیده میشود.

تتوی خط چشم پررنگ و متوسط

خط چشم با عرضی متوسط، برای بانوانی که عادت به آرایش روزانه و طبیعی دارند، بسیار گزینه مناسبی است.

تاتو خط چشم پهن و پررنگ

این مدل خط چشم تاتو برای همه افراد مناسب نیست. اغلب افرادی که در آرایش روزانه خود از خط چشم‌های غلیظ و پهن استفاده می‌کنند، می‌توانند این مدل را برگزینند. همچنین تتوی خط چشم پهن برای افراد با چشمان از حدقه بیرون زده مناسب است.

مدل شیدینگ خط چشم جدید

شیدینگ خط چشم یک مدل جدید است که بجای خط واضح در پشت پلک ، به وسیله دستگاه میکرو سایه زده میشود که البته باید پیگمنتر بسیار حرفه ای اینکار را انجام دهد.این تکنیک برای افرادی که پشت پلک بازی دارند میتواند گزینه مناسبی باشد.

یک نکته مهم اینکه برای داشتن خط چشم دائمی جذاب باید براساس فرم چشم‌ها مدل خط چشم تتو را انتخاب نمود. خط چشم ظریف به دلیل حالت طبیعی، طرفداران بسیاری دارد.

 

می توانید برای انجام خدمات خط چشم و شیدینگ چشم در شهر شیراز ، از مشاوره رایگان  از طریق تماس تلفنی با شماره 09172334738 از آکادمی سعیده پور احسان بهره مند شوید.

سر فصل آموزش مجازی خط چشم دائم

در این دوره مجازی به صورت گام به گام و از صفر تا صد مبحث خط چشم دائم و شیدینگ چشم در قالب سرفصل هایی مانند :

  1. شناخت پوست
  2. ترکیب رنگ در خط چشم دائم
  3. معرفی برندهای مشهور رنگ
  4. معرفی کانتور چشم
  5. معرفی بی حسی های مناسب چشم
  6. ممنوعیتها قبل از کار خط چشم دائم
  7. مراقبتهای بعد از کار خط چشم دائم
  8. معرفی انواع کانتورچشم
  9. آموزش انواع تکنیکهای خط چشم دائم به صورت صفر تا صد روی لاتکس در قالب فیلم
  10. اجرای کامل بنمژه روی مدل زنده در قالب فیلم آموزشی
  11. اجرای کامل شیدینگ روسی چشم روی مدل
  12. اجرای کامل خط چشم دائم روی مدل

مزایای انجام خط چشم دائم

از مزایای انجام خدمات خط چشم این است که دیگر نیازی به استفاده از خط چشم نیست (اگر مرتباً آن را به عنوان بخشی از کارهای زیبایی خود استفاده می کنید) ، تا فرم چشم شما به خوبی نشان داده شود. در صورت انجام خط چشم دائم باید به این موارد توجه کنید خط چشم دائم نسبت به دیگر موارد انجام زیبایی دارای دوام نسبتاً طولانی است.

ما در آکادمی سعیده پور احسان با توجه به فرم چشم‌های مشتری بهترین مدل تاتو خط چشم را پیشنهاد می‌دهیم.

ما در آکادمی با توجه به فرم چشم (چشم ریز، چشم درشت، چشمان گود رفته، چشمان با فاصله و … ) تتو خط چشم ایده آلی را برای شما عزیزان طراحی می‌کنیم.

برای انجام خط چشم دائم یا میکروبلیدینگ میتوانید با آکادمی سعیده پوراحسان با شماره 09172334738 تماس بگیرید.همچنین برای خریداری آموزش مجازی خط چشم دائم می توانید از لینک اقدام نماید.

این دوره مناسب چه کسانی است ؟

تمامی افراد علاقه مند به این رشته زیبایی میتوانند در این دوره مجازی شرکت کرده و کسب درآمد کنند.

اگر شما قبلن میکروپیگمنتیشن و کار با دستگاه را آموزش دیده باشید ؛ بدلیل تکنیک ها مشابه سریع تر میتوانید در این لاین نیز پیشرفت کنید . ولی اگر این اولین رشته انتخابی شما جهت آموزش است نیاز به تمرین و تکرار بیشتری خواهید داشت.

بدلیل اینکه شناخت دستگاه میکروپیگمنتیشن وعمق سوزن و همچنین کنترل فشار دست در این تکنیک بسیار مهم میباشد

باید یادآور شویم که آموزش مجازی خط چشم دائم نیز ؛ مانند مابقی آموزشهای تیم ما شامل پشتیبانی میباشد.

آموزش مجازی خط چشم دائم
آموزش خط چشم دائم
آیا خط چشم دائم یک تکنیک درمانی است ؟

چشم افراد ممکن است بدلایلی همچون ژنتیک ، تغذیه ،  آسیب خارجی و… ناقرینه باشد .

لاین زیبایی آرایش دائم صورت و میکروپیگمنتیشن بدلیل انجام قرینه سازی ،رفع نواقص و بدرنگی و مواردی از این قبیل معمولن جز دسته رشته های درمانی زیبایی به شمار می ایند.

با انجام تکنیک خط چشم دائم و بنمژه برای و آقایان و خانمهایی که ریزش مژه داشته اند و یا انتهای چشمشان قرینه نیست ،میتواند حالت درمانی  و  قرینه سازی داشته باشد.

در آموزش مجازی خط چشم دائم ما به طور مفصل و گام به گام به شما مراحل قرینه سازی و اجرا کردن را آموزش داده ایم.

نتیجه گیری

بازار کار در زمینه تاتو داغ است چرا که میزان درآمد و تقاضا در این زمینه بسیار بالاست. ما در این مقاله سعی داریم تا تکنیک­‌های جدید را با شما به اشتراک بگذاریم و تاتو خط چشم را گام به گام به شما آموزش دهیم. باتوجه به حساسیت چشم‌ها هرگونه خطایی در حین اجرای تاتو چشم می‌تواند برای افراد متحمل خطرات جبران‌ناپذیری باشد. بدین ترتیب مراجعه به بهترین سالن برای تتوی خط چشم بسیار ضروری است. در این مراکز ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از متریال مرغوب، از بروزترین مدل تاتو خط چشم بالا و پایین استفاده می‌کنند.

ما در مرکز میکروبلیدینگ سعیده پور احسان با استفاده از بهترین مواد تضمین می‌نماییم که تاتو خط چشم بدون درد و با بیشترین زمان ماندگاری و بدون هیچ تغییر رنگی توسط متخصص‌ترین مسترها برای شما عزیزان انجام شود. شما در مرکز سعیده پور احسان به عنوان بهترین سالن برای تاتوی چشم، هاشور خط چشم ظریف با ماندگاری بالا با بهترین مواد را تجربه خواهید کرد.

راه های ارتباط با آکادمی سعیده پور احسان

از طریق تماس تلفنی  با شماره 09172334738

از طریق واتساپ شماره تلفن بالا

از طریق دایرکت اینستاگرام آکادمی زیبایی سعیده پور احسان در شیراز

از طریق مراجعه حضوری به آکادمی سعیده پور احسان در شیراز محدوده قدوسی غربی

Facebook
Twitter
LinkedIn

آموزش خط چشم دائم